ik ben angstig

• robeto

ik heb twee weken gelden seks gehad met een andere kerel. en we waren bijde zo geil en ik had wel condoom bij de hand. maar alle drie watrn gescheurd. we hadden toen geen seks meee gehad. maar in de morgen waren we best geil van elkaar en ik wilde toch neuken met hem. we hadden weer een geile voorspel en toen was het gedaan.. ….er kwam ineens zo een domme geil gevoel in me en stopte mijn lul in zijn kont maar toen kreeg ik weer me zelf en haalde hem weer eruit en toen zei ik hem van ik neuk niet zonder condoom. na een paar min ben ik bijn lul gaan wassen en hij was toen boos. omdat ik dat gedaam had…..vroeg ik aan mijn zelf waarom.? maar na die twee weken ben ik zo anstig en ik krijgt buik kramepen en spierpijnen… nu ben ik bang om te gaan testen…en ik google de hele dag naar hiv symtomen….komt het daardoor….dat ik spierspijnen krijgt. en is het mogelijk dat ik hiv kan krijgen?????

• John.

Hoi roberto.

Strikt genomen is er een risico geweest op hiv-infectie. Anale penetratie zonder condoom is immers altijd een risico voor hiv en soa. Sterk in je voordeel is dat het contact waarschijnlijk zeer kort heeft geduurd. Je schrijft niet hoelang maar als het seconden, in ieder geval minder dan een minuut is geweest, houdt dit het risico zeer beperkt. Ander voordeel voor jou is dat je de neuker bent geweest (top) en niet de bottom. Voor de top ligt het risico een stuk lager. Als je verder kunt uitsluiten dat je pik geen wondjes kent en geen andere irritatie's ten tijde van het neuken en je ook geen soa had (doe een allround soa test bij GGD!) dan blijft je risico voor hiv zeer, zeer laag, maar eerlijkheidshalve betekent dit ook: niet afwezig! Je genoemde klachten (krampen, spierpijn) wijzen niet in de richting van hiv-infectie maar passen heel goed in het plaatje van stress/ angst/ piekeren (over hiv.)

Bottomline: een hiv-test kan 12 weken na dato gebeurtenis hiv-infectie rockhard uitluiten. Met hoge waarschijnlijkheid zal dit ook het geval zijn.

Groeten John.

• roberto

hoi john.

nog bedankt voor jou reactie. zou ik jou een mail mogen sturen …. ik wil graag met jou in contact blijven over dit gebeurtenis voor mij. je kan mij een mail sturen naar. fajablack@ live.nl versturen…..

laat wat horen .

groetjes roberto