erg bang na pijpen jongen

• jor

hoi allemaal,

Ik ben sinds enige tijd erg bang HIV opgelopen te hebben.

Een week of 5 terug heb ik een jongen (van buitenlandse afkomst) gepijpt.

ik ben met hem naar huis gegaan waar ik hem gepijpt heb, hij had wel wat voorvocht, maar is niet klaargekomen in mijn mond.

ik heb verder ook niet heel wild gedaan, of heel diep. Maar naar mijn idee heb je in je mond altijd wel ergens een klein wondje

waardoor je eventueel besmet kan worden. Ik ken de jongen ook verder niet maar gezien hij vrij snel voor sex in was lijkt het me dat

hij wel veel wisselende contacten heeft.

Een week of zo daarna was ik plotseling mijn stem kwijt en had ik een beetje keelpijn, en steeds maar lichte hoofdpijn, nu heb

ik weer tintelingen in mijn vingers en mijn vingertopjes voelen wat doof aan.

Kunnen jullie mij vertellen of ik een reeel risico gelopen heb, of ben ik me nu alleen mezelf maar aan het stressen.

ik ben hiervan behoorlijk in de stress en doe zoiets ook nooit meer.

ik heb pas over een week een hiv test bij de ggd

Gr Jor

• Damian

Je hebt geen risico gelopen op hiv, wel op andere soa.

• jmi17

Ik volg Damian, hoe zit het met je klachten?

Hepatitis B en syfilis ga je bij de ggd nog niet kunnen laten testen (andere soa's misschien wel), wacht daarmee minstens 3 maanden.

Jmi17

• Jor

Ik heb inentingen voor hepatitis van het Ggd , dus dat zou ok moeten zijn.

• jmi17

Dan kan je altijd je antistoffen eens laten testen. Voor de andere soa's kan je niet gevaccineerd zijn.

Jmi17

• Jor

Hoi

Ik hen nog steeds klachten als heel vervelende kriebelhoest sinds 4 weken, en tintelende vingers.

• Bangmeisje

Hoi jor,

Ik heb al weken last van kriebelhoest maar volgens John is dat GEEN symptoom van een acute hiv infectie.

Ik heb hier als ik in bed lig en 's ochtends niet echt last van… Pas als ik me ga verplaatsten. Pilletjes ervoor werken soms wel en soms niet. Ook heb ik dagen dat t erger is dan andere dagen. Maar volgens deskundigen dus echt GEEN symptoom. Misschien heb je hier wat aan? Groetjes

• Jor

Tanks bangmeisje

• jmi17

Dan stap je best eens naar de huisarts.

Jmi17