Op de site lees ik overal dat pijpen, zonder klaarkomen een veilige vorm van sex is.
Wat is dan het risico, in sperma zit een hogere mate van HIV als in voorvocht, dat begrijp ik nog wel.
Maar blijft wel het verhaal dat in voorvocht nog steeds HIV zit, dit is en blijft een risico naar mijn idee.Iedereen
heeft wel een klein wondje , beschadiging of beetje ontstoken tandvlees ergens in zijn mond, wat naar mijn idee wil
zeggen dat er best ergens een besmetting zou kunnen plaatsvinden. (een wondje wil niet altijd zeggen dat er bloed is)
Of zie ik nu iets over het hoofd?
Nog een vraagje,
ik heb dus naar mijn idee een risico contact gehad, aangezien ik een jongen gepijpt heb, hij had voorvocht, niet zo heel veel maar soms een drup.
nu heb i sinds dat contact al allerlei symptomen voorbij voelen komen , keelpijn , piephoest (nog steeds 6 weken later) hoodfpijn, en nu weer tintelingen
in mijn vingers, in hoeverre kan ik dit relateren naar een HIV besmetting? Velen als ik de vragen enc op de site lees zullen beamen dat vaak die symptomen na een risico contact wel erg overeen komen.
PS ik moet nog een week wachten op me uitslag
Jor