Hiv? Candida?

• Tim

Hallo,

Mijn naam is tim en ik ben 18 jaar oud. 1 maart heb ik onveilige seks gehad met een meisje. Toen een week laater kreeg ik klachten als: misselijk, diaree, maagkrampen, aften keel en tong, stijve nek/onderrug,

Snel moe. Ook heb ik het gevoel dat als ik bier op heb me niet lekker voel, ik krijg dan een gloeiend gezicht en heb dan last van misselijkheid en ondertempratuur. Ik heb nu (3

Maanden later) nog steeds last van deze klachten. Ook ben ik vaak duizelig moe. Zou ik hiv of candida kunnen hebben? Ik ben nu al 2x bij de dokter geweest en hij heeft

Me 2x wat geven voor de aften.

Die zijn nu gelukkig minder. Moet ik een soa test doen? Heb ik hiv? Help aub!!

Gr TIM

• jmi17

Tim,

kan je eens wat meer vertellen over het contact?

Wat zei je arts over de andere klachten?

Jmi17

• Tim

De arts heeft niks over de andere klachten gezegd. Ik heb vaginaal contact gehad, ongeveer 5 minuten. Daarbij niet klaargekomen. Ik heb veel last van diaree, winderigheid, boeren, misselijkheid en heb ook een ruwe rode borsthuid. Daarnaast veel maagknorren en soms misselijk… Kan dit hiv zijn?

• jmi17

Tim,

dat is geen hiv.

Laat wel een soa test doen na 3 maanden of later.

Jmi17

• Tim

Ik heb vandaag weer verschikkelijke last van blaasjes op mijn tong. Hb door het mooie weer, een paar pilsjes gedronken en voel me gelijk ziek en heb een hele rode kop… Heb ook wat huiduitslag op mn arm wat leidt toch kleine witte puntjes. Moet ik me echt geen zorgen maken over HIV? En candida….. Durf niet meer naar de

Dokter, hij ziet me weer aankomen na 3 x

Wat moet ik nu?

Gr tim

• evelyn.vree01@gmail.com

Hai Tim, ik zou een second opinion aanvragen of naar de EHBO (eerste hulp in ziekenhuis). Dit is duidelijk niet normaal. Sterkte