Beste lezers,
14 Maand geleden ben ik naar een prostituee geweest.. ik en wat vrienden wouden er altijd al een keer kijken en later zijn we dus allemaal naar binnen gestapt.. ( Waarom eigenlijk.. ? dat noemen ze dus nieuwsgierigheid.. )
Heb wel veilig gevreeën met een cd en ze was ook aardig netjes al zeg ik het zelf.
Ben niet klaar gekomen omdat het niet echt wou en ze zei ook niet veel dus eigenlijk was het gewoon saai.. dus zei ik na 15 minuten ongeveer stop maar dit heeft geen zin. ( omdat het eigenlijk niet zoveel aan was )
De cd is niet af geweest tijdens de beurt, ik mocht toen mijn handen wassen en toen ik klaar was kreeg ik een nieuw rolletje wc papier en heb ik eerst de cd schoon gemaakt en hem er toen afgehaald. daarna met een nieuw stukje wc papier nog een keer van begin tot einde schoon gemaakt (Gewoon 1 keer met de huid mee zeg maar)
Toen ben ik dus vertrokken.
2 maand later ben ik toen verkouden geweest. ( me ouders waren toen ook verkouden dus die hebben mij aangestoken denk ik )
Voor de rest heb ik eigenlijk in die tijd niks gehad ja misschien nog een keer verkouden maar meer niet.( ben 1 keer in de 3/4 maand verkouden en dat was altijd al zo). na die 2 maand en nog eens 6 maand (8 maand later dus) las ik een aantal dingen over hiv op het internet (DOM DOM DOM…)
en dat bracht me aan het denken.. stel dat die vrouw hiv had, maar ik heb niks verkeerds gedaan toch daar? dus waarom maak ik mij druk dacht ik. Maar toch maakte ik mij druk puur om het idee
dat ik van alles las en steeds meer ging lezen over hiv. langzamer hand begon ik wat te stressen en er over na te denken… ik begon op de kleinste dingetjes te letten als schrammetjes of andere dingetjes…
heb sinds ik begon te stressen ook 1 of 2 keer keelpijn gehad en een paar keer werd ik midden in de nacht wakker met zweet op mijn rug buik en voorhoofd.. ook heb ik een paar opvliegers gehad terwijl ik dat normaal weinig tot nooit had. ook begon ik erg veel onder mijn kaak te voelen en te zoeken naar lymfeklieren ( voelde er 2 en deden niet pijn geen koorts etc, Toen ik voor mijn eczeem naar de huis arts ging vroeg ik hem dat ook en het was normaal dat je die 2 kliertjes kan voelen op die plek) (eczeem komt later voor in het verhaal.)
Voor de rest was er weinig aan te merken, geen diarree, hoofdpijn, koorts, misselijkheid, huid uitslag, vreemde plekken in de mond, of ontstekingen. heel heel heel soms wel bij de mondhoek een klein plekje maar dat had ik er voor soms ook wel of toen ik klein was soms ook. Geen ontsteking ofzo want pijn doet het niet echt. (bijt wel gauw eens op mijn lippen of lik aan de hoeken van mijn lippen of kauw ook wel eens in mijn wangen. ( kan verslavend zijn dus pas op )
Heb op het moment wel eczeem tussen 2 tenen maar dat komt denk ik omdat ik het vervelend mijn voeten af te drogen na het douchen. ( heb het 3 jaar geleden ook gehad ) ik probeer het wel zo goed mogelijk te doen natuurlijk en het zakt nu weer wat af
door een zalfje die ik toen ook kreeg.
Wat een verhaal hier boven… maar ik wil nu eigenlijk wel een punt zetten achter dit gedonder want af en toe denk ik er weer aan en kijk ik in de spiegel om te kijken of er niks met me aan de hand is.
Stres valt nu wel weer een beetje mee maar ik wou zelfs al bijna een hiv test kopen of bellen naar het MCL terwijl er weinig tot niks aan de hand is maar dat komt dus puur door die rot stres en die dingen
die je overal vind op het internet ik had het nooit moeten opzoeken en lezen.. want je kan er wel gek van worden !
En ik kan dus ook een aardige stresser worden. van iets kleins maak ik al snel wat groots en dat is gewoon niet fijn zoals dit dus !
Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen bij dit probleem en ook wat tips voor me heeft.