HIV Dubai

• SiSi

Hallo iedereen,

Ik ben Sisi, Ik woon al 2 jaar in Dubai. Hier werk ik als danseres in een club. Sinds ik hier woon heb ik nooit sex gehad. Maar ik heb af en toe klanten gehad die voor wat geld aan mijn borsten wouden likken of strelen. In totaal mss 4 mannen. Voor onze werkvisum worden we elke jaar op hiv getest. Mijn laatste test was 5 maanden geleden. heb ook geen sex gehad. maar af en toe in mijn borsten laten knijpen of strelen. likken was maar ene keer hoogtense 20 seconden. Nu net 2 weken geleden heb ik een huiduitslag gekregen op mijn bovenbenen aan de binnenkant en wa keelpijn. Nu dat ik in belgie ben, ben ik bij de huisarts geweest en hij zegt da da onmogelijk hiv kan zijn. ook als zouden ze bloed in hun speeksel hebben gehad. Hij zegt da de uitslag het gevolg is van schurende huid en zweet. Ik ben vreselijk bang want ik heb een krabwondje van 1 cm op mijn borst. en ingetrokken têpels. daarom wou ik graag jullie mening

sorry voor mijn lang verhaal

• Frans

Beste SiSi,

Het is volledig uitgesloten om op deze wijze HIV op te lopen. De huid op je borst is ondoordringbaar voor HIV. Mocht er een wondje aanwezig zijn op die plek dan is overdracht van HIV nog altijd onmogelijk als je daar gelikt bent.

Je kunt gerust op twee oren slapen. Je huisarts heeft het bij het rechte eind!

Groet,

Frans

• SiSi

Dank je wel Frans, maar heb sinds vandaag 7 felroze pukkeltjes op mijn borst. Ben echt aan het freaken. Ze liggen allemaal dicht bij elkaar. Heeeelp

• Frans

Sisi, met het door jouw beschreven contact is er geen enkele aanleiding om welke klacht dan ook, die zich bij jou voor zou doen, in verband te brengen met HIV. Ook deze pukkeltjes niet. Dergelijke uitslag kan bijvoorbeeld door de warmte zijn ontstaan. Of door legio andere oorzaken. In ieder geval niet door HIV. Dat is volstrekt uitgesloten!

Het is mogelijk door spijt of schuldgevoelens irrationele gedachten te ontwikkelen. Misschien voelt het achteraf niet goed en ben je voor jezelf een grens overgegaan. Ga voor jezelf na of daar sprake van kan zijn. Blijf jezelf bij elke twijfeling eraan herinneren dat de voorvallen je geen lichamelijk schade hebben berokkend.

Daarnaast kan ik mij voorstellen dat je als gevolg va een dergelijke verplichte HIV-test onbewust een link kunt leggen tussen je werk en HIV.

Waarom ook het schone Belgie verruilen voor het kunstmatige Dubai ;-) Ik ben een Noorderling (Friesland), maar zot op België. Laatstelijk was ik op Spa voor de Mars of Hope voor Schumacher en eerder al meerdere malen in Antwerpen, Gent, Knokke en Brussel. Ik wordt er altijd blij. Als ik hier een keer wat minder gestemd ben stem ik wel eens af op Eén of Canvas. Het horen van het Vlaamse accent heeft dan bijna altijd een positieve werking op mijn gemoed toestand.

Groet,

Frans

• SiSi

Hoi Frans,

Bedankt voor je reactie! Idd belgie is mooi, maar ik hou van Dubai. Echt prachtig, 200 verschillende nationaliteiten,… maar anyway. pukkeltjes zijn niet weg. Ze zijn zelf erger geworden. Ben echt bang

groetjes Sisi

• jmi17

Sisi,

probeer daar dan al eens naar een dokter te gaan.

Jmi17

• SiSi

Ben naar de dokter geweest, hij zegt dat het een ontsteking is. Maar onmogelijk hiv.