zwanger?

• veersie

Hey mensen,

Ik ben al zo'n 3 dagen ongeveer overtijd met mijn menstruatie. Ik verwachtte m namelijk 5 juni, uitgaande van een gewone cyclus van 28 dagen ongeveer. Mn vriend en ik hebben hebben alleen orale seks afgelopen tijd gedaan. Om te voorkomen dat er sperma in mijn vagina komt doe ik hem altijd als laatste en drogen we alles af met een handdoek, laatst had ik vlak erna jeuk aan … en nu ben ik dus bang, ondanks dat ik alles keurig schoon heb gemaakt dat ik zwanger ben. Ik heb tevens ook een zeurderige pijn in mijn onderbuik. Wat moet ik doen??

Thanxx veraa

• jmi17

Naar de huisarts gaan als het dinsdag nog aanwezig is ;)

Laat maar weten hoe het ging.

Jmi17

• veersie

nouja met school gaat dat moeilijk lukken en kan t ook niet aan mn ouders vertellen.

Ook denk ik dat de kans heel erg klein is aangezien we alles schoon hebben gemaakt en ik daarna niet meer in mn vagina ben geweest, maar toch voelt t anders.

Mn vriend gaat proberen dinsdag een test te halen en dan kijken we verder…

alvast bedankt :D

• veersie

Ik heb deze.middag een zwangerschapstest gedaan. Hier kwam gelukkig negatief uit. Maar het plan is nog wel om nog een.test te doen op vrijdag als ik niet ongesteld ben. Komt er dan negatief uit ga ik mijn ouders wel vertellen dat er ieta mis is met mn menstruatie alleen kan ik er dan met 95% zeker van zijn dat het geen zwangerschap is.

Alvast bedankt JMI17