Infectie hiv

• Vraagje

Kan je hiv oplopen als een man buwust of onbewust voorvocht op je eikel smeert en het komt dan welicht in je plasbuis?

Ik had namelijk 20 dagen na dit voorval (elkaar aftrekken zonder condoom) koorts 38,5gr en grote rode vlekken op mijn rug en gezicht en armen.

Hopelijk kan een deskundig iemand me hier een antwoord op geven of ik me moet laten testen voor hiv.

Ik heb nu ook een rode vlek op mijn eikel dus ik ben echt bang voor een hiv infectie.

• RS

Beste Vraagje,

Als ik de situatie goed begrijp is deze als volgt; de man heeft jouw afgetrokken en jij hem. Hierbij denk jij dat hij bewust (of onbewust) zijn voorvocht op jouw eikel heeft gesmeerd?

Wellicht heb je hier iets aan, lees het goed door. Dan zul je zien dat er geen risico is: http://www.aidsvancouver.org/what-we-do/helpline/online/nervous-about-precum-risk

Echter wil ik wel opmerken, laat je niet gek maken door internet. Iedereen kan schrijven wat hij of zij wil.

• jmi17

Vraagje,

best dat je met je verhaal naar de huisarts trekt en hem verteld over het rode vlekje.

Aan hiv denk ik niet, een soa kan wel.

Jmi17

• Vraagje

Beiden bedankt voor de antwoorden

RS, ja wat jij schetst kan in mijn beleving zijn gebeurd. Het was donker dus veel heb ik niet gezien.

De link die je geeft werkt niet page not found.

Jmi17, ik ben vergeten te schrijven dat ik ook nog spierpijn had in de gehele benen en armen tijdens de koorts. Ik werd wakker met de koorts en spierpijn. Dit heeft de hele dag geduurd. De dag erna was het bijna verdwenen en de dag daarna had ik geen koorts en spierpijn meer.

Nu heb ik de afgelopen 2 weken ook nog eens last van mijn bovenbeen spieren in (alleen) de omgeving van de lies.

Maar een hiv infectie is uitgesloten gezien mijn klachten die ik heb gehad en nu nog heb denk je?

Het rode vlekje ter grootte van een dubbeltje is er nog steeds, maar ik lees ook dat dit een verstoorde ph waarde kan zijn van de geslachtsdelen.

Bedankt

• jmi17

Vraagje,

hou het wat in de gaten.

Laat je ten vroegste na 3 maanden eens testen op soa's.

Jmi17

• Vraagje

Jmi17,

Ik ga het in de gaten houden en ik ga binnenkort voor een volledige soa test.

Maar denk je dat mijn klachten (de koorts spierpijn en de rode vlekken) symptomen zijn/waren van een hiv gerelateerde infectie?

Bedankt

• jmi17

Vraagje,

wat jou contact betreft kan dat niet.

Jmi17

• Vraagje

Jmi17,

Bedankt voor het snelle antwoord

Je stelt me echt gerust!