moet ik me zorgen maken?

• bietje

Ok. Maar ja het is geen risico dus voorvocht bij tandvleesontsteking? Want als ik dit forum door blader lees ik dat dat wel zo is.

• RS

Lees nogmaals mijn reactie en de reactie van JMI17 door. Daar staat het antwoord in.

• bietje

Nou in berichten hier op de site die ik teruglees zag ik dat Jmi17 zegt dat voorvocht wel risico is bij tandvleesontsteking (gingivitis) dus daarom mijn vraag.

• Kenner

Als zijn test na 9 weken negatief was hoef je je geen zorgen meer te maken ongeacht het risico wat je hebt gelopen (wat je in dit geval zelfs niet eens hebt).

• bietje

Kenner,

Is toch na 12 weken pas definitief? Hij had test na 9 weken en 5 dagen gedaan. Die was negatief op antigeen en antistoffen stond erbij.

• Kenner

Neeeeee niet pas na 12 weken. Lees eerdere berichten op dit forum. Is al zo vaak gezegd.

Bij een duo test is zelfs al helemaal niet, daar is het na 4 weken praktisch al rond.

• bietje

Ow. Lees juist overal, oa van jmi17 en John dat bij 12 weken nogmaals getest moet gaan worden ivm 100% zekerheid

• b@gmail.nl

Ja. Maar dat is dus niet juist.

• bietje

Wat is nou de waarheid?

• Kenner

De waarheid is dat de officiele richtlijn op 12 weken / 3 maanden staat, maar dat

het in werkelijkheid al veel eerder rond is. Al helemaal bij een duo-test.

Maar je vraagt naar de bekende weg. Deze vraag is hier al ontelbaar vaak gesteld,

dus als je even zoekt kan je de uitgebreide uitleg hierover zo vinden.