Mijn risico contact is: gevingerd worden met mogelijk vaginaal vocht nog van de ander op haar vinger (lesbisch contact).
Volgens soa aids is dit geen risico, volgens vele anderen ook niet. Toch heb ik iets onder de leden en als ik alles samen Google kom ik uit op hiv….
Ik heb 4 weken en 5 dagen na contact negatief getest, daarna op 7 weken en 5 dagen. Ook negatief.
Mijn klachten zijn: misselijk (niet altijd, met vlagen en zonder overgeven), een gelige diarree, die zich afwisselt met normale ontlasting of zelfs obstipatie. 2 weken normale ontlasting gehad en nu weer dag diarree. Het voelt alsof ik verhoging heb maar heb geen thermometer… Nachtzweten en zweten doe ik niet. En ik ben moe.
Bij de sneltest zei de mevrouw dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken, hiv is niet aan de orde. Dit neem ik wel even aan en wil ik ook wel geloven maar elke keer als ik het bijna geloof komt er wel weer wat nieuws van symptomen bij. Ze zei dat op 7 weken en 5 dagen prikken echt 100% betrouwbaar was.
Ik ga maandag de huisarts bellen, en m'n verhaal doen. Kan iemand mij hier nog iets zinnigs over vertellen? Kan het alsnog hiv zijn? Is dat 100% uitgesloten? Ik weet het niet meer. Zit morgen op 8 weken na risico, dat is eigenlijk al te laat voor acute symptomen toch? Ik snap het allemaal niet meer kan iemand me alsjeblieft helpen? Dankjewel alvast!