Schrik voor hiv besmetting

  • hans

    Hey,

    5 weken geleden was ik langs geweest bij een prostitué (afkomstig van Praag).

    Ik heb haar initieel uitvoerig gebeft, wou haar vingeren wat ze eerst niet toeliet maar later wel maar mocht niet te diep gaan. Binnenkant van haar vagina voelde raar en opgezwollen aan dus heb haar zeker niet diep gevingerd.

    Daarna begon ze me te pijpen (met condoom). Door de stress kwam de erectie niet goed op gang.

    Na een tijdje pijpen kwam ze op me zitten maar erectie nam terug af. Mijn penis zat niet meer in haar vagina maar ze bleef me (hevig) berijden (naar voor en achter bewegen).

    Toen ik zei dat het pijn begon te doen stopte ze. Ik had het gevoel dat de condoom van mijn penis was gekomen maar heb dit niet gezien.

    Hierna is er geen penetratie meer geweest maar heeft ze nog geprobeerd met me te doen klaarkomen door me af te trekken en te pijpen zonder condoom. Ze heeft ook een aantal keer op mijn penis gespuwd.

    Na 13-14 dagen voelde ik me niet zo lekker. Ik voelde me moe, had geen fut, voelde me licht grieperig (spierpijn, zwaar hoofd, diarree) had het gevoel dat ik koorts had maar mijn temperatuur is nooit boven 37 graden geweest. Dit heeft 2 a 3 dagen geduurd. Ook had ik niet veel honger (vooral smorgens en smiddags niet) en op een week 2a3 kg afgevallen.

    Ik ben daarna info gaan zoeken op het internet over hiv en soa –> stress…

    Ik begon enorm moe te worden. Bij momenten kon ik me overdag moeilijk wakker houden. Die extreme moeheid heeft 1 a 1.5 weken geduurd en de eetlust bleef ook een week weg.

    Kreeg jeuk (+kleine rood/bruine bolletjes,een 6tal), vooral aan de jukbenen, jeukende ogen (+druk op de ogen), bovenarmen, binnenkant elleboog, lies. (na 1.5 weken is de jeuk verminderd en na 2 weken vrijwel volledig weg)

    Na die 3 dagen griepgevoel begonnen mijn ogen te jeuken en merkte dat het wit van mijn ogen een gele kleur had (aan de putjes).

    Weer op internet –> Hepatitis?

    De beschreven symptomen kwamen overeen (diarree, enorm moe, geelzucht, jeuk, opgezette buik en doffe pijn links boven), maar las overal dat symptomen pas 1 a 2 maanden na infectie voor kwamen…

    Misschien had ik beide soa's opgelopen? (hiv en hepatitis B) Misschien was het hepatitis A door iets verkeerds te eten?

    Nu (5 weken na risico contact) voel ik me nog moe maar minder dan 2-3 weken geleden, vermoeide ogen en druk op de ogen zijn er nog. Jeuk is ook minder maar heb nu last van pijn onder linker oksel. (niet echt in de oksel zelf maar eerder aan de ribben) Kan dit wijzen op gezwollen lymfeklieren? Ook heb ik wat last van een lopende neus, lichte keelpijn, nekpijn, rare smaak in de mond en lichte diarree.

    Gewicht blijft stabiel.

    Is het mogelijk dat ik via de beschreven handelingen hiv heb opgelopen? Of misschien een andere soa (hepatitis B? of beide)

    Heb tijdens die 2 weken ook enkele wonden gehad waarbij 1 grote wonde (diepe snijwonde) en deze waren vrij snel en zonder complicaties genezen, Is dit normaal tijdens een primaire hiv besmetting?

    Ik ben van plan om na weken een hiv test te laten doen maar ben ik dan zeker als deze negatief is?

  • jmi17

    Hans,

    als je terug kijkt op het voorval, denk je dan dat het condoom is los gekomen?

    Heb je dat gezien?

    Best dat je met je klachten eens naar de huisarts trekt en je verhaal doet.

    Jmi17

  • hans

    Jmi17,

    Dit kan ik jammer genoeg niet met 100% zekerheid zeggen.

    Heb die momenten al 100de keren afgespeeld in mijn hoofd.

    Kan me enkel herinneren dat plots het gevoel veranderde…

    Ik ben wel zeker dat er op dat moment geen penetratie was en daarna ook niet meer.

    Momenteel is de vermoeidheid aan het verminderen maar heb nog steeds druk op de ogen en ogen jeuken ook nog.

    Jeuk op de borst, bovenarmen en onderbenen is er ook nog en merk kleine puistachtige uitslag (weinig).

  • jmi17

    Hans,

    voor hiv zou ik me geen zorgen maken dan aangezien er geen penetratie was toen het condoom zou afgegleden zijn.

    Evt is er wel kans op soa's, laat dat ten vroegste 3 maanden na het contact testen.

    Laat je nadien ook vaccineren voor hepatitis B.

    Jmi17

  • hans

    Ik heb een hiv sneltest laten doen na 6 weken en deze was negatief.

    maar hoe betrouwbaar is zo een test? 95% had men mij gezegd…

    Ben een beetje gerustgesteld nu maar toch…

    ik ga me na 3 maanden met nog eens laten controleren en ook op andere soas

    of moet je voor andere soas gaan 3 maanden wachten?

  • jmi17

    Hans,

    voor de andere soa's moet je enkel voor hepatitis B en syfilis minstens 3 maanden wachten.

    Jmi17

  • hans

    Bijna 3 maanden verder en kreeg begin deze week terug klachten die overeen komen met de eerste klachten.

    Ik lees op verschillende sites dat acute hiv symptomen niet opnieuw terug komen, klopt dit?

    Ik heb momenteel terug last van pijnlijke gewrichten en spieren, jeuk, nek pijn en pijnlijke druk rond/achter de ogen.

    Deze klachten kunnen misschien door de stress komen omdat ik binnenkort een HIV test ga laten doen?

    vooral om de gewrichts- en spierpijn maak ik me wat zorgen, had hier vroeger geen last van.

  • vincent

    Hoi,

    Graag wil ik reageren op heel veel berichten op deze site en op internet,

    ik heb het zelfde mee gemaakt heb onbeschermde anale sex gehad.

    Ben toen op internet gaan zoeken en werd er helemaal gek van,

    kreeg zelfs diversen symptomen, kon nergens anders meer aan denken

    en dat 3 maanden lang.

    want ik heb een relatie( heb gezegd dat ik me aan een naald in de struiken heb

    geprikt dus voorlopig geen onbeschermde sex kon hebben)

    en gelukkig kreeg ik van de ggd het bericht dat ik het niet heb.

    Dus ik bedoel laat je via internet niet gek maken

    groetjes vincent

  • Monique

    Ik vind eigenlijk dat Jmi wel wat makkelijk zegt dat het geen hiv kan zijn omdat je niet zonder condoom hebt gepenetreerd.

    Je hebt haar wel uitvoerig gebeft en daar kun je ook HIV van krijgen want HIV zit ook in vaginaal vocht. Dus zou me zeker na die drie maanden wel laten testen!