Lymfeklieren opgezet???

• Nina7

Hoi deskundigen,

Hoe voelen opgezette lymfeklieren in de lies?

Ik voel dat het soepel is, pijnloos, en ik kan de kliertjes voelen. Hoort dit of zijn ze dan opgezet?

Ook voel ik soms doffe steekjes in m'n rechterlies.

Ik heb op nagenoeg 8 weken een 3e generatie rest gedaan. Deze was negatief. Is dat voldoende?

Kan het zijn dat ik negatief getest heb omdat ik nog geen klachten had?

Kan het ook zijn omdat mijn risico laag was dat het hiv virus maar heel langzaam binnensijpelt..? Zodat het echt langer dan 8 weken duurt voordat t zichtbaar is?

Ik ben best wel een beetje bang. Heb 1 dag verhoging gehad van 37,8.

Maak ik mij terecht zorgen?

Alvast bedankt!!

• jmi17

Nina,

wat was je contact juist?

Opgezette klieren voelen voelen tamelijk hard aan.

Wat was je contact juist?

Jmi17

• Nina7

Hoi!

Contact was elkaar vingeren…. Waarbij zij eerst zichzelf deed en daarna mij. Uitwisseling van vaginaalvocht..

Alvast bedankt.

Klieren voelen niet hard…. Voel wel dat ze niet allemaal gelijk zijn ofzo… Lichte verdikkingen als je hard voelt.

Doet geen pijn. Wel die steekjes dus die ik soms voel.

Wat zegt mijn negatieve test na 8 weken?

Liefs

• jmi17

Nina,

best dat je eens naar de huisarts trekken met die steekjes :)

Doe er ineens je verhaal maar.

Jmi17

• Nina7

Jmi17!

Hiv gerelateerd?

Maak me nu heel ongerust namelijk.

Groetjes

• jmi17

Nina,

dat heb ik niet gezegd hé.

Het is gewoon aangewezen om je verhaal bij de arts te doen en te vertellen over die steken.

Jmi17

• Nina7

Ja maar je wil dat niet voor niets… Wil je dan dat ik dat doe voor eventuele hiv besmetting of voor andere soa?

• Nina7

Zou je nog kunnen reageren? Je laat me behoorlijk ongerust achter nu.

• jmi17

Maar ik heb toch gezegd waarvoor?

Voor de steken in je lymfeklieren of heb je dat alleen bij een inspanning wat men noemt “steken in de zij”?

Ik denk helemaal niet aan hiv of een soa.

• Nina7

Nee je hebt niet gezegd waarvoor. Vandaar dat ik opeens enorm paniekerig werd. Heb ik wel risico gelopen op hiv? Aantal weken geleden belde ik de aidslijn en die zeiden dat het geen risico was voor hiv maar wel voor chlamydia eventueel of andere soa. Dus ik dacht: relaxt! Alsnog op 8 weken getest… En nu opeens in de stress door die steekjes. Heb geen huiduitslag, geen koorts en niet ziek verder. Ben nu 9 weken en paar dagen na risico….

Steekjes zitten trouwens echt in de lies, niet in m'n zij. Steekjes voel ik ook aan binnenkant ellebogen. Soms een dag niet, dan weer elk kwartier.

Waar denk je wel aan bij die steekjes? Aan opgezette lymfe wel? Voel niks onder m'n oksels en ook niet in hals vooralsnog.