Beste iedereen,
Vooropgesteld: ik weet dat ik stom ben geweest en zit mezelf al de hele tijd voor m'n kop te slaan. Toch valt hier niets meer aan te doen en zoek ik graag lotgenoten.
Een paar dagen geleden heb ik onveilige seks gehad met een vriend van mij. We waren dronken en hij verzekerde dat ik geen risico kon lopen. Dit is de eerste keer dat ik onveilige seks heb gehad.
De volgende dag meteen de GGD gebeld voor een onderzoek en ik kan precies twee weken na de onveilige seks terecht. Dit stelde me al iets geruster: dat ik het snel weet als er iets mis is.
Helaas las ik dat voor hiv het 3 maanden duurt voordat het detecteerbaar is. Sindsdien is bij mij de paniek toegeslagen. Ik heb denk ik al elke website bezocht over hiv. Hoewel de kans
niet heel groot is dat ik het heb, kan ik het niet van me afzetten. Sinds ik dit gelezen heb, ben ik niet meer achter de computer weg te slaan en eet en slaap ik niet.
Ik weet dat er niets aan te doen is, dat ik rustig af moet wachten en dat het helemaal mijn eigen schuld is. Toch vroeg ik me af of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe zij er mee zijn omgegaan.
Alvast bedankt voor de reacties.