Spierpijn hiel, kuit, billen

• Jan

hallo medeforumleden

ik heb sinds een maand de volgende symptomen, spierpijn in hiel en het platte van men voet, kuit en billen. Het gaat niet om stijfheid, wel een soort van steekjes die niet lang aanhouden. In sommige gevallen zijn het men spier die samenkneden als ik een grote wandeling heb gemaakt.

Kan dit wijzen op hiv?! Een maand geleden ben ik geneukt geweest door jongen, wel met codoom, maar ben er als de schrik dat er iets aan het condoom was. Hij heeft me ook gepijpt.

Iemand die me kan informeren, je leest op het internet veel over spierpijn of gewrichtspijn maar echt duidelijk is het niet om welke soort pijn het gaat. Voorts heb ik niet echt andere symptomen, tenzij men klier die in de nek wat zijn opgezwollen, maar die zijn niet groter dan anders.

Bedankt!

• RS

Beste Jan,

Een enkel symptoom houdt niet direct in dat je HIV hebt, wellicht is het kramp? Logisch na een lange wandeling of als je een zittend beroep hebt. In dit geval denk ik eerder aan een vitamine tekort o.i.d.

Betreffende je risico;

- Heb jij hem gepijpt en is daarbij sperma in je mond gekomen?

- Heb je het gevoel gehad dat er iets mis was met het condoom voordat je de klachten kreeg?

- Heb je het condoom naderhand gezien en was daaraan iets opvallends?

Als je deze vragen met 'nee' kunt beantwoorden, dan is er weinig tot geen risico geweest en zou ik me geen zorgen maken.

• Jan

Hallo RS

Toch wel raar dat het zo lang aansleept, is nu een kleine maand dat ik met die spierpijn of kramp dan rondloop. Ik heb een beroep waar ik veel moet rondlopen en staan, zitten zit er bij niet in.

- ik heb hem niet gepijpt, dus ook geen sperma in mond.

- heb niet echt op het condoom gelet, hij zette hem op, glijmiddel aangebracht

- zag er gewone condoom uit, maar heb die onderzocht, hij heeft me eventjes geneukt, toen kwam ik klaar, hij ging uit me, condoom af, vroeg op hij op mijn buik mocht komen, dat deed hij dan ook.

Ben er niet gerust in…

Heb in die tijd geen hoofdpijn gehad, geen koorts, of andere dingen, enkel spierpijn, opvallend als ik rust of in de zetel zit heb ik geen klachten, enkel als ik bezig ben met iets, in rusttoestand sporadisch tot geen klachten.

• Jan

Oja vergeten te vermelden dat ik al na 2 dagen al kleine spierpijnen begon te voelen, is dit mogelijk of maak ik me zorgen om niets? dit heeft zo'n 4 weken geduurd, nu geen last meer van, enkel nog met uitzondering eens een pinscheutje.

Mvg

• jmi17

Jan,

als de klachten blijven kan je altijd eens een zalf tegen spierpijn smeren en/of warmte aanwenden.

Jmi17

• Panasonic

hallo beste medeforumleden

twee weken heb ik geen last gehad van spierpijn, echter sinds 16/08 heb ik er weer last van. Is het mogelijk bij een hiv besmetting dat symptomen wegblijven om dan weer boven te komen?

Ik heb de raad gekregen van mijn dokter om magnesium te nemen, dit doe ik al een tijdje, ik moet nog een maandje wachten om de 12 weken test te doen, zit dus af te wachten. Ik ben niet meer zo bezig met een eventuele hiv besmetting, de eerste stress is er niet meer, maar toch blijft die spierpijn de kop op steken.

Kan het eventueel zijn dat ik de ziekte van pfeiffer heb? Ik heb sinds 16/08 een verdikking in mijn mond, ik denk mijn linker amandel, maar ik ben niet zeker… met af een toe een steek in mijn nek, voorts heb ik last van regelmatige oprispingen.

Who knows?!