Bedankt deskundigen!

• David73@msn.com

Beste kenner en anderen die mij door stressvolle tijd hebben geloodst,

Ik heb vandaag een sneltest gedaan op 13 weken en 2 dagen, deze was negatief. Ook nog een reguliere bloedtest gedaan evenals een algeheel soa onderzoek waarvan ik volgende week de uitslag krijg.

Ik ben heel blij dat jullie er zijn op dit forum, het lijkt soms misschien niks waard voor jullie maar voor mensen in onzekere en angstige periodes kunnen jullie voor dat ene lichtpuntje zorgen.

Alle goeds voor jullie en ik hoop hier nooit meer te komen:)!

Kenner! Jij was top met je duidelijke en zekere taal, niet om iemand gerust te stellen maar omdat je weet waar je het over hebt en voet bij stuk bleef houden, keer op keer. Heel erg bedankt!

Groet David…!

• Twik

Ik ben het helemaal met je eens.

Ik heb de afgelopen 2 jaar zo vaak in de stress gezeten, en altijd goed advies gehad. Bedankt !

• Bangmeisje

Ik heb ook na 13,5 week laten testen (ook al amper risico) en de uitslag was gelukkig negatief. Irreële angsten hebben mijn leven beheerst en deze site was soms t enige wat me iets kon helpen. Ook al zegt iemand dat t niet kan, als je symptomen krijgt dan ga je toch denken dat jij bij die 0,003% hoort… Ik ga mezelf nooit keer in dergelijke situaties brengen, hoop ik! Erg bedankt John en kenner voor jullie duidelijke uitleg en engelen geduld! X