Situatie

• Twik

Afgelopen vrijdag ben ik in de stad geweest en doorgezakt.

Ik had ook cocaïne gebruikt (ik ben afgekickt maar had een terug val na 9 maanden). Nu kan ik mij vrijwel alles herinneren en heb zover ik weet géén sex gehad, ondanks dat ik bijna de gehele tijd op de wallen in Amsterdam rondgelopen, en de nieuwmarkt.

Nu na 3 dagen had ik een beetje last ongeveer 3 mm in mijn plasbuis en je ziet ook niks, maar wel steeds het gevoel dat ik mijn plas aan het ophouden ben. Nu heb ik een keer chlamydia gehad maar het lijkt mij na 3/4 dagen een beetje vroeg om al van alles te voelen, toch?

Waarschijnlijk omdat ik zo geschrokken ben, en schuldig voel dat ik op een of andere manier ben gaan twijfelen of ik niet een blackout heb gehad (waarbij je doelloos rond loopt zonder kennis van tijd) Ik weet wel dat ik bij één raam heb staan praten maar dat ik zeker ben weg gelopen omdat ik naar huis moest gaan.

Ik kan me niet voorstellen dat een hoer zo'n mafkees naar binnenlaat, en dan ook nog met je bezig gaat. Ik moest even mijn ei kwijt en hoop wat te horen.

• Twik

Had uitgerekend met pinnen en dergelijke dat ik waarschijnlijk niet eens genoeg geld had.

had 240 euro gepind; met 80 euro werd ik wakker. 115 voor taxi en andere dingen (geen drank). dat maakt 195 euro. Ik neem aan dat ik de andere 55+25 die ik nog had voor ik uitging heb opgemaakt aan drank van 22 tot 04.00 uur.

Het is zo vaag, ik ga me van alles weer inbeelden denk ik aangezien ik al 3 keer eerder een situatie heb gehad, maar ik kan me ook niet herinneren dat ik wat gedaan heb. De vorige keren wel. Lijkt me toch dat als je jezelf zou uitkleden of bezig zou zijn je dat zou moeten herinneren.

• Twik

Ik heb nu dus continue het gevoel dat ik moet plassen en ik lijk na te druppelen ook. Lig nu op bed en het voelt alsof urine uit me pens kruipt maar als ik kijk is er niks.

Urine is doorzichtig maar na het afkloppen blijft het zeker nog een keer of 5 nadruppelen en heb er geen controle over. Voor de rest geen pijn geen uitvloei. En pas 4.5 dag na dat er ‘iets’ gebeurt kon zijn.

Ga morgen maar eens naar de huisarts.