Hallo allemaal,
ben een 32 jarige jongeman. Ben 100% heterosexueel en heb matig wisselend sexueel contact. Ik heb me me in 2011 en 2013 preventief laten tesen via de huisarts op soa/HIV en dit was allemaal goed. Wel heb ik sinds 7/8 jaar last van genitale wratjes (die met behandeling lange tijd wegblijven) in de schaamstreek maar dit is vrijwel zeker gekomen door handdoek gebruik of mijn destijdse vriendin die onbewust dit virus over heeft gegeven omdat me helemaal glad scheer. Nu mijn eigenlijke vraag/probleem.
Ik heb sinds een jaar of 6 af en toe wisselende contacten via datingsites en betaalde datingsites, gemiddeld zo'n 10-15 per jaar waarbij ook vaak meermaals met dezelfde dame. Eigenlijk neuk ik altijd safe, zowel vaginaal als anaal. Wel bef ik zonder lapje en laat me pijpen zonder condoom waarbij ik wel zorg dat ik geen wratjes heb en dat mijn date niet ongsteld is of dergelijke wat het risico op soa kan vergroten. In maart 2014 leerde ik een leuke dame kennen via een website waarmee ik na een tijdje ook heb afgesproken. Het klikte super en ik heb met mijn stomme kop tot 2x toe vaginale sex met deze dame gehad zonder condoom waarbij ik ben klaargekomen in haar. Ons contact is daarna nog een tijdje doorgegaan maar sex hebben we niet meer gehad.
Uiteraard heb ik na deze stomme actie erg veel spijt gehad en gezworen dit nooit meer te doen met een dame waarvan ik de status niet ken,.. Steeds als ik het onderwerp op soa/HIV bracht praatte ze er omheen of werd zelf soms een beetje pissig in de trand van: vertrouw je me niet? denk je dat ik een slet ben? etc. Uiteindelijke vertelde ze me een beetje wijfelend dat ze elk jaar een uitstrijkje laat maken en dat dan ook gelijk haar SOA status wordt gecontroleerd en dat alles goed was. Online heb ik een HIV test gekocht en na ongeveer 4 weken na mijn onveilig contact was deze test negatief, wat volgens die test tot 75% klopt.
Afgelopen mei heb ik een leuke meid leren kennen waar ik nu een relatie mee heb, uiteraard komt in deze fase het onderwerp op testen omdat we het zonder condoom willen gaan doen. Uiteraard sta ik hier 100% achter en moet er niet aan denken dat ze iets oploopt door een stomme actie van mijn kant. Op vrijdag 1 augustus zijn we beide naar de testpost geweest en hebben een algeheel soa/HIV onderzoek laten doen dmv plas en bloedprikken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik heel erg nerveus ben,..kan mijn actie van die avond niet uit mijn hoofd zetten en blijf zoeken naar klachten en symptomen van HIV op internet wat me nog gekker maakt, met mijn vriendin durf ik er niet over te praten. Moet wel gelijk zeggen dat ik geen koorts/uitslag/opgezette klieren/ofzo gehad heb. Wel lijk ik eerder vermoeid dan normaal en kan ik mijn concentratie er niet zo goed bijhouden af en toe.
De uitslag van de test zal rond woensdag of donderdag bekend zijn. Mocht het mis zijn krijg ik bericht anders dien ik zelf te bellen. U zult snappen hoe nerveus ik ben, lig al bijna heel de week wakker en kan alleen nog maar daar aan denken en vervloek mijn eigen stommiteit.
Hopelijk is er niks mis en was het een hele wijze les voor een eventuele volgende keer: zonder duidelijke status geen penetratie zonder condoom !
Bedankt dat u de moeite heeft genomen mijn verhaal te lezen en succes aan iedereen die momenteel in onzekerheid leeft.
Jongeman1981.