Beste hiv kenners,
Ik doe mijn verhaal aangezien ik erg bang ben geworden dat ik hiv opgelopen heb. Circa 3 weken geleden heb ik seks gehad met een prostituee. Nadat ik klaar kwam was ik bang dat het condoom was afgeschoten, dit was gelukkig niet het geval. Ik heb toen het condoom eraf gehaald en meteen mijn eikel goed gevoeld. Ik ben bang dat via mijn handen en condoom er vocht op het mijn eikel is gekomen en dat ik dat er onbewust heb in gemasseerd.
2,5 week erna heb ik koorts gekregen boven de 39 graden, hoofdpijn, herpes virus, spierpijn en een soort van uitslag op mijn lippen (geen jeuk). Doordat ik dit gekregen heb ben ik erg bang dat ik wellicht hiv heb opgelopen. Hierbij moet ik wel aangegeven dat ik ook met een persoon in contact ben gekomen die maar één avond koorts had, dus wellicht dat ik via hem de griep heb opgepikt.
Ik slaap de laatste dagen erg slecht en maak mij erg veel zorgen.
Ik heb de volgende vragen:
1.Is het mogelijk dat ik hierdoor hiv heb opgelopen? En raden jullie mij aan om een hiv test te doen?
2.Na hoeveel weken is de eerste mogelijkheid om enigszins een betrouwbare uitslag te krijgen?
Ik hoor het graag.
Groet,
Dennis