Hallo,
Heb ongeveer 4 maanden geleden (in April) een groot risico contact gehad met een prostituee in Amerika (geen idee van haar status). Deze heeft mij eerst zonder en daarna met condoom gepijpt. Ben klaargekomen in de condoom. Verder was er geen intiem contact. Heb nu sinds een tijd last van pijnelijke liezen. Heb VDRL test & HIV test EIA gedaan in April & Mei; beiden negatief. Heb in Juli chlamydia test gedaan, ook negatief, en ook nogmaals VDRL test voor syfilis & HIV 1 - 2 EIA test gedaan. In augustus nogmaals VDRL test & HIV test en nogmaals negatief. Ik had enkele weken terug last van een hoest en vermoeidheid, en pijn bij het plassen, spierpijn en stijve nek. Naar dokter geweest, heeft mij onderzocht en zei dat ik waarschijnelijk met nierstenen zit, heb medicatie. Nu medicatie is voorbij, blijf ik klachten aanhouden, zodanig zelfs dat ik moeite heb met concentratie, heb kloven op mijn eikel, maar niet constant. Kan dit een candida infectie zijn, of iets erger?
Is een negatief resultaat voor HIV EIA test & VDRL test na 4 maanden betrouwbaar??
James Think