onbeschermde sex met transgender

• Mark

Hallo,

Ik heb iets heel stoms gedaan en zit helemaal in de stress. Ik ben 2 weken terug in Amsterdam naar een prostituee geweest op de Spuistraat.

Ik stond achter haar en neukte haar en wilde van positie veranderen. Toen ik me terugtrok zag ik tot mijn grote schrik dat er geen condoom om mijn penis zat(lag op de grond, weet niet hoe dat gekomen is)

En toen bleek ook nog eens dat het een transgender was, had het eerst echt niet doo, het ging zo snel. Ik heb dus onveilige anale sex gehad met een transgender. Ik ben zo bang dat ik HIV heb en een soa. Ik word gek van de stress.

Hoe groot is de kans dat ik HIV heb en is er iets bekend of( transgender) prostituees worden gestest op hiv. Ik ben zo bang.

Mark

• Mark

Ik ben niet in haar/hem gekomen. En ben denk ik ongeveer 10 seconden in haar , hem geweest. Voel me zo dom dat ik niet doorhad dat ik geen condoom omhad, en dat ik niet door had dat het een transgender was.

• Monique

Je hebt helaas wel risico gelopen als je zonder condoom hem/haar hebt geneukt. Maakt dan niet uit hoe lang dat is geweest en of jij bent klaargekomen. Laat je testen.

• Mark

Monique Schreef:

——————————————————-

> Je hebt helaas wel risico gelopen als je zonder

> condoom hem/haar hebt geneukt. Maakt dan niet uit

> hoe lang dat is geweest en of jij bent

> klaargekomen. Laat je testen.

Hallo Monique,

heb me al laten testen. hiv test was negatief maar is nog te vroeg. andere soa,s krijg ik de uitslag voor maandag. ben zo bang.

denk je dat ik een grote risico heb gelopen????????? word helemaal gek

Mark