onwijs bang voor HIV

• Anoniem 9

Mijn lichaam gaat ook jeuken nu, op verschillende plekken.

• Anoniem

Inmiddels is het een paar uur later en ik word gek van de jeuk.

Ben zo verschrikkelijk bang!

• Bangmeisje

Mijn laatste test was op 13 weken + 2 dagen… Een ouderwetse bloedafname, op 4 weken zelfde test gedaan en daar tussenin 4 sneltesten. Alles negatief. Je kan opzoeken waar ze sneltesten afnemen, doen ze niet in elk ziekenhuis. Jeuk kan van zoveel komen, zelfs door stress! Google maar eens op stress symptomen;)

Sterkte!

• Anoniem

Nu nog banger. Op deze site staat dat het kleinste wondje al genoeg kan zijn voor besmettinghttp://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/21324-besmetting-met-hiv.html

• Anoniem

Inmiddels zijn we ruim drie weken verder en de angst is alleen maar erger geworden.

Afgelopen vrijdag getest in het Slotervaartziekenhuis, die man beweerde dat het betrouwbaar was.

Deze test was negatief. Maar zo vroeg testen kan niet, volgens mij.

Wie kan me helpen? Heb nu ook koorts soms. Ik zie het niet meer zitten.

• Bangmeisje

Duotest kan vanaf 4 weken…. Om safe te zitten zegt men vaak 6 heb ik van John en Kenner hier op de site begrepen.

Had hij sperma in zijn mond of veel bloed dat je je zo'n zorgen maakt?

• Anoniem

Het was een zij. Ik heb niets gemerkt, maar het houdt me dag en nacht bezig.

• Anoniem

Waar kan ik testen? Ze at tussendoor wel een boterham. Straks daar sperma op.

• Anoniem

Ik wil met iemand bellen.

• Bangmeisje

Natuurlijk at ze geen boterham met sperma erop…. Van zoenen krijg je echt geen hiv. Bel met soa aids lijn om ook van hen dit antwoord te horen. Nummer kan je op internet vinden. Succes