Wellicht dat jullie mij kunnen helpen, geef a.u.b. een reactie ik zit behoorlijk in de stress.
Eind april had ik seksueel contact met een man, hij heeft mij oraal bevredigd. Verder is het gebleven bij handwerk. In die periode heb ik behoorlijk over HIV ingezeten, daarom heb ik in totaal 4 testen gedaan. De laatste was met 11 weken een DUO-test. Dit was voldoende zei de kliniek. Dit was bij DC klinieken in Amsterdam.
Uiteraard ben ik niet van steen en heb daarna nog wat contacten gehad met vrouwen. Allemaal veilig met condoom. In de seks ben ik behoorlijk veiliger geworden. Geen oraal contact zonder condoom en al helemaal geen penetratie (1 keer voorgekomen met condoom in de laatste tijd). Wel zijn er wat kleine dingen voorgevallen zoals spuug van haar hand op mijn penis, maar dit lijkt me geen risico?
Nu het volgende; sinds mei 2014 heb ik last van aambeien. Althans dat dacht ik. Nu ben ik daar vorige week mee naar de dokter geweest, blijken het genitale wratten te zijn!! Ik schrok me helemaal dood natuurlijk, ik dacht wat erg een SOA. Na de eerste schrik ben ik bijgekomen en heb een zalf gekregen.
Echter weet ik dat HIV kan zorgen voor een groei van genitale wratten, in hoeverre moet ik me nog zorgen maken over HIV? Kan mijn negatieve test na 11 weken nog positief worden?