Onveilige seks met een tgirl

• Jeroen

Hallo allemaal,

Enkele dagen geleden is mijn langekoesterde wens in vervulling gegaan: seks met een ‘speciaal’ meisje. Uit pure opwinding was deze seks gedeeltelijk onveilig: ik heb haar ongeveer 1 minuut zonder condoom (wel met behulp van glijmiddel) geneukt. Daarna heb ik een condoom omgedaan maar dit bleek na weer 1 a 2 minuten neuken kapot te zijn gegaan. Vervolgens een nieuw condoom omgedaan en doorgegaan tot het orgasme.

Zij vertelde me dat ze zich ongeveer iedere maand liet testen (ook op HIV) maar de afgelopen paar maanden niet meer. Inmiddels ben ik er ook achter dat ze nog steeds paydates doet en niet altijd beschermd… Er is zover ik kon waarnemen geen bloed vrijgekomen bij de penetratie. Haar anus zag er zeer schoon en verzorgd uit.

Ik ben mezelf zeer bewust van het feit dat dit een ontzettend stomme aktie is geweest. Dat kan ik niet vaak genoeg benadrukken. We hebben nog contact en hebben afgesproken dat we onszelf laten testen. Om voor mezelf uitsluitsel voor eventuele HIV-besmetting te krijgen zou een negatieve test van haar natuurlijk al ontzettend veel schelen, al vertrouw ik er niet echt op of ze dit ook snel zal gaan doen (ze zegt morgen). Ik kan zoiets niet controleren.

Hoe schatten de experts hier mijn kans in op een HIV-besmetting? Het houdt me behoorlijk bezig moet ik zeggen en ben ontzetttend boos op mezelf.

• jmi17

Jeroen,

de kans dat je hiv opliep is vrij klein. Laat je na 3 maanden wel eens testen, pas na die tijd kan je zien of iemand besmet is met hiv. Laat je dan ook testen op soa's.

Best ook dat je je dan laat vaccineren tegen hepatitis B.

Jmi17

• Jeroen

Hoi Jmi17, bedankt voor je reactie en tip mbt hepatitis B. Ze vertelde dat ze zich inmiddels heeft laten testen, in hoeverre heb ik bij een negatieve test van haar zekerheid over mijn eigen situatie? Ik zie het even niet meer helemaal helder voor me, heb de angst inmiddels behoorlijk in mijn lijf zitten….

Gr. Jeroen

• jmi17

Jeroen,

na 3 maanden is zo'n test sluitend.

Jmi17