Hallo,

Ik ben een biman en heb via chatsite vorige week dinsdag met een andere biman afgesproken. We hebben afgesproken in een appartement waarvan hij eigenaar is en zo hadden we allebei de gewenste discretie. Toen we op bed lagen hebben we elkaar langdurig gekust, hij heeft me eerst droog anaal gevingerd daarna met wat van zijn speeksel en hij heeft me ook gepijpt zonder condoom. Ik had wat voorvocht maar weet niet als hij me heeft gevingerd met zijn voorvocht. Ondertussen probeerde ik hem een condoom aan te doen om hem te pijpen maar zijn penis was te dik en heb hem niet gepijpt. Ik merkte dan op dat hij een zakdoek bij zich had om zijn vingers af te vegen. Daarna heb ik hem gemasturbeerd. Zijn vingers aan zakdoek afgeveegd maar niet gewassen denk ik en heeft hij mij gemasturbeerd. We waren achteraf tevreden van onze date en wilden wel nog eens afspreken. Ik zei dat ik zenuwachtig was, schrik heb voor hiv maar bij volgende date wel losser zou worden. Hij was ook wat zenuwachtig, vond het wel aangenaam en wou nog afspreken. Dan zijn telefoonnummer gekregen en we spraken af om niet te daten met andere mannen uit vrees voor discretie en soa's. De volgende dagen zat hij steevast op de chatsite, ik wou kijken als hij eerlijk was. Hij doet wat hij wil natuurlijk maar toen ik hem vroeg dat hij wou daten met anderen zei hij dat hij niet afsprak maar uit was op aandacht. Toen ik andere alias gebruikte en niet wist wie ik was wou hij afspreken. Daarna paar keer gebeld naar hem en wou met me afspreken. De twijfel sloeg toe om met hem te daten maar toch niet gedaan. Over andere zaken was hij eerlijk; getrouwd met kids en wat voor job, waar hij woont en wat voor job hij heeft (heeft me alles getoond). Hij heeft zelfs ook gezegd dat hij schrik heeft voor soa's terwijl hij me zonder condoom heeft gepijpt en anaal gevingerd. Hij zei dat hij niet zonder condoom neukt en laat neuken en geen sperma in de mond neemt. In een chatsessie, toen ik andere alias had,  heeft hij nochtans toegegeven dat hij al sperma in de mond heeft gehad. 

Vraag 1: kan overdracht hiv voor anaal met voorvocht aan vinger of via speeksel? Alles ging zo snel dat ik bij hem geen voorvocht heb opgemerkt.

Vraag 2: kan hiv worden overgedragen als hij mij heeft gepijpt in de veronderstelling dat hij met andere mannen date?

Vraag 3: kan er overdracht van hiv gebeurd zijn via de zakdoek tijdens anaal vingeren en mij te masturberen?

Vraag 4: ik had 2 dagen hoofdpijn, lichte spierpijn en licht vermoeid. Daarna jeukende acne op borst en wat op rug vanaf dag 4 tot heden. Heb dan foto gezien op internet die goed gelijkt van hiv+ man. In engels pruritic papulareruption oftewel jeukende pukkels als symptoom.

Op sommige sites lees ik dat men na enkele dagen al symptomen kan ontwikkelen terwijl andere na twee weken. Kan dit na minder dan 1 week?

Vraag 5: Het is geen referentie natuurlijk maar hij zag er niet ziek uit, verzorgd gebit en geen huidaandoening(en). Verder zei hij nog dat hiv 4 maanden geleden getest was en resultaat negatief was. Stel dat hij de week ervoor of dag ervoor toen ik met hem date had, sperma in de mond heeft gekregen van hiv+ man, is zijn viralload toch enorm hoog en kan hij mij toch geïnfecteerd hebben met hiv?

Ben echt bang.

mvg,

Cesar