Risico contact & Hoogzwanger, HELP!!!

  • Tijgertje32

    Beste lezer,

    ik voel me enorm dom! Ik heb bij 30 weken zwangerschap seks gehad met iemand die mogelijk mijn nieuwe partner zou worden…

    Toen ik deze zwangerschap optdekte heeft mijn partner mij verlaten na een relatie van bijna 4 jaar. Hij wilde geen 2de kind. Fout gegaan tijdens het overschakelen van de pil naar de nuvaring. Hoe, geen idee. We dachten dat we gewoon veilig zaten maar niet dus.

    Ik ben toen een andere man tegengekomen tijdens een avondje stappen met vriendinnen die vonden dat ik niet op de bank moest gaan zitten huilen en gewoon een beetje moest genieten. Met deze man heb ik in een maand tijd 8 dates gehad. Op date 9 was het dan zover: Seks. Ik ben dus niet zomaar met iemand in bed gedoken, maar heb gewacht en had er serieuze gevoelens bij. Hij ook, zei hij toen. 

    We hebben 5 keer seks gehad die avond. De eerste zaadlozing kwam in mijn keel terecht. Ik heb dit doorgeslikt uit reflex. Daarna hebben we nog 4 keer geneukt met een condoom. 

    Het grootste risico zit wat mij betreft in het onveilige orale contact met slikken. 

    Twee weken later kwam ik per toeval mijn ex tegen in de supermarkt. Hij schrok van mijn grote buik en is,  daardoor als een blad aan de boom omgedraaid. Hij voelde zich lullig omdat ik dit alleen moet doorstaan. Hij zag mij worstelen met zware tassen en onze dochter die erbij was en overal naartoe rende. Hij stelde voor om met zijn auto de boodschappen naar mijn huis te brengen. Ik was op de fiets en had net iets te veel inkopen gedaan en hij wilde niet dat ik met volle tassen + 2 volle tassen aan het stuur en een dreumes in de stoel voorop zou gaan fietsen.

    Hij is blijven plakken, hebben samen gegeten, hij heeft met onze dochter gespeeld en toen zij in bed lag hebben we onveilig seks gehad. Hij is daarbij in mij klaargekomen. Hij zegt dat hij nog geen andere meiden heeft gehad en ik geloof hem daarin. Hij is niet het type dat zoiets doet (ben zijn 2de) en bovendien loopt hij bij een psycholoog om te verwerken dat onze relatie over is en dat er ongewenst nog een kind van hem bij komt waar die niets mee te maken wil hebben.

    Deze onveilige seks was 1 dag (a 24 uur) later dan de seks met die scharrel/date met wie ik onveilig oraal ben geweest.

    Ik had toch weer gevoel voor mijn ex, dat ik nooit weg geweest. Ik heb dit eerlijk verteld aan die nieuwe scharrel. Die reageerde verrassend positief. Hij vond het niet erg en begreep het wel en wilde graag vrienden blijven. We zijn van de week uit eten geweest en toen vertelde hij mij dat hij een waarschuwing heeft gehad van zijn ex partner dat zij HIV+ is en daarbij ook Chlamydia+ is. Hij wilde dit graag met mij delen. 

    Ik heb de SOA AIDS lijn gebeld en de dag erna het GGD met dit verhaal. Zij zeggen dat ze niet willen testen op HIV omdat de kans op HIV na 1x slikken erg klein is. Hij behoort niet tot een risicogroep. Hij is NL en geen homo! Daarnaast kwam hij op mij serieus over. Heeft een koopwoning, zoon van 1 jaar oud, en zat net als ik in hetzelfde schuitje: pas gedumpt door zijn ex. We waren elkaars rebound achteraf denk ik.

    Ik zit nu in zak en as. Ben super super super bang en denk alleen maar: ik ga dood, mijn ex gaat dood, broertje/zusje van mijn dochter gaat dood door mijn stommiteit. 

    Ik mijn hoofd heb ik HIV en durf mn kleine meid niet meer te kussen/knuffelen. Ook al weet ik dat ik hierdoor niks over kan dragen. 

    Hoe reeel is mijn angst?? 

    Ik kan pas testen na 12 weken. Dan zou ik 42 weken zwanger zijn. De kleine kan al bij 37 weken geboren worden. Ik weet niet eens of ik nu wel normaal kan bevallen. Moet ik een keizersnee aanvragen?

    Die scharrel laat niets meer horen sinds het etentje een paar dagen terug. Hij heeft aangegeven zichzelf te gaan testen maar is hier niet meer op terug gekomen. Ik denk dus dat hij niet gaat testen of mij iig niet gaat vertellen wat eruit is gekomen. Hij is toch gekwetst dat ik voor mijn ex kies en niet voor hem dus ergens hoop ik gewoon dat hij mij ‘bang’ maakt en dit gewoon een gemene angstaanjagende streek is. Maar je weet het niet he…..

    Help aub!!! Ik durf dit met niemand te bespreken

  • Tijgertje32

    P.S. Er staat hier twee weken later kwam ik mijn ex tegen in de supermarkt maar dat moet zijn: 2 weken geleden!!

  • Tijgertje32

    Dus contact is 2 weken geleden met scharrel/slikken. 

    Mijn ex is nu ineens erg ziek. Heeft koorts en nachtzweten.

    Zelf ben ik al sinds dinsdag misselijk, diarree en gevoel dat ik moet braken. Geen koorts.

    De griep heerst ook, dus wil nog niet denken dat het per se HIV is maar maakt me opnieuw bang dat mijn ex nu ineens ziek is twee wkn later….