=12.0ptMijn naam is Carlien Taris, 26 jaar oud.=12.0ptOp vrijdag 4 mei jl. is het boek ‘Ik had je zestig jaar beloofd’ verschenen bij uitgeverij Boekscout.=12.0ptToen mijn vader 2 jaar terug overleed kwam ik het manuscript van zijn broer, mijn oom, Anton ‘weer’ tegen. Zijn wens –en die van zijn partner Peter- is altijd geweest om dit manuscript uit te geven om zo bekendheid van de ziekte Aids te krijgen.=12.0ptDit is er helaas nooit van gekomen omdat Anton zelf ziek werd en overleed.=12.0ptNu -26 jaar later- heb ik besloten om dit zelf te laten doen. Als stukje eerbetoon naar mijn ooms toe. Om zo alsnog hun wens te vervullen.=12.0ptIk wil jullie met dit verhaal dan ook graag meenemen in de tijd waarin behandeling van deze ziekte niet vanzelfsprekend was. Vele mensen hebben geen weet van de impact die deze ziekte met zich meebracht, voordat er goede medicijnen waren.=12.0ptIk hoop dat u interesse heeft en hier aandacht aan wilt besteden.=12.0ptInmiddels kun je oud worden met Aids. Ik vind het daarom belangrijk om dit verhaal de wereld in te helpen. =12.0ptVoor meer informatie, bezoek dan gerust mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/ikhadjezestigjaarbeloofd/=12.0ptHeeft u vragen neem dan gerust contact op:=12.0ptCarlien Taris, e-mail: carlientaris@gmail.com