Afgelopen zondag, nu 7 dagen geleden heb ik sex gehad met een Ladyboy in Thailand. Deze heb ik ontmoet in een GoGo en daarna meegenomen. Geen idee wie ze was en wat voor status ze had.

Ik was enorm dronken en kan me niet meer alles goed herinneren, alleen dat  het maar iets van 10 minuten heeft geduurt aangezien ik daarna in slaap viel.

-Ze is klaar gekomen in mijn mond en dit heb ik doorgeslikt, was niet veel, maar toch…., ik heb haar zeker 5 min gepijpt met klaarkomen.

-Ik heb haar anaal genomen, zonder condoom, dit ging niet helemaal goed aangezien ik te dronken was en heeft max 2 minuten geduurt. 10 stoten ofzo, toen viel ik in slaap van se drank.

dit is nu een week geleden. Nu al een week alleen maar zorgen in mijn hoofd aan het maken en sinds 2 dagen heb ik keelpijn, nachtzweet en enorm veel stress hierover. Ik heb dagenlang gegoogled, en heb zo veel verschillende dingen langs zien komen dat ik het niet meer weet.

kan iemand mij zeggen of de keelpijn en nachtzweet nu al kan komen dior de acute infectie? Of is dat gewoon toeval en heeft het te maken met stress.

ik lees namelijk overal op Internet dat de verschijnselen op zijn vroegst na een week of 2 komen.

ik heb alvast een thuis hiv test gedaan, dat is te vroeg maar gewoon voor denrust in mijn hoofd.

Vrijdag heb ik in Amsterdam de HIV RNA Sneltest, die schijn je al na 10 dagen te kunnen doen.

kan iemand mij ook vertellen hoe betrouwbaar zon RNA test is na 10 dagen? Kunnen ze je dan al iets van uitsluitsel geven?

graag hoop ik dat iemand mij hiermee van dienst kan zijn, mijn hoofd breekt van de zorgen. 

bedankt!