Hallo

Ik maak me zorgen en wil graag jullie advies.

Ik ben een 45 jarige man in een vaste relatie. Ik heb gedate met een tgirl/crossdresser. Daarbij werden volgende handelingen gesteld:

Elkaars penis wat afgerukt

Ik heb hem een condoom aangedaan en hem kort gepijpt. Intussen de balzak gestreeld.

Daarna was het de bedoeling dat hij mij neukte op z'n hondjes nog steeds met hetzelfde condoom om.

Hij probeerde meerdere keren maar was niet hard genoeg.

Ik probeerde op hem te gaan zitten en hem zo te laten binnen dringen. Ook dat lukte niet. Hij vingerde me anaal. Geen van ons is klaar gekomen.

We besloten te stoppen. Hij deed het condoom uit en ik vulde het met water om te zien of het intact was. Dat was zo. Alles safe dacht ik?

Toch werd ik achteraf nerveus: wat als hij bij het vingeren speeksel heeft gebruikt?

Of wat als hij toen het niet lukte het condoom uitgedaan heeft en geprobeerd heeft zonder? Maar ik zou dat toch gemerkt hebben? Van een half stijve penis een condoom uitdoen en weer aandoen is niet evident toch?

Ik vernam later dat ze/hij soms betaalde dates doet en op die dates ook pijpt zonder condoom en slikt ook! Dus goed mogelijk dat ze/hij een soa of hiv heeft!

Ik ben 2 weken erna naar de huisarts geweest en heb alles verteld. Hij heeft bloed en urine getest op hiv/syfilis en chlamydia. Alles negatief. Hij zei wel dat ik na een drietal maanden hiv opnieuw moest testen.

Omdat ik zeer angstig werd en ik wel elke week één of ander symptoom meen te hebben ben ik na 6 weken en 4 dagen terug geweest voor een nieuwe test. Hij nam opnieuw bloed af het lab deed een hiv1/2 ag+ab test. Die was opnieuw negatief.

Mag ik er gerust in zijn dat ik geen hiv heb? De angst speelt me echt parten.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.