Lichte symptomen na verdacht contact

  • Joseph

    Beste

    Ik loop mezelf al dagen op te vreten in verscheidene internet topics, maar ik heb al snel geleerd dat dit op een gegeven moment altijd eindigt bij worse case scenario.

    Bij deze de situatie. Vorig weekend was ik op zaterdag en zondag in een stripclub te Griekenland. Hier kon echter ook voor seks betaald worden. Op zaterdag heb ik orale seks gegeven aan een van de vrouwen (zij had geen menstruatie voor zover ik gemerkt heb). 

    Zondag had ik seks met een andere vrouw, maar met condoom. Geen scheuren.

    Op woensdag had ik plots hevige pijn in de onderbuik. Leek eerder op een spierpijn. Deed enkel pijn als ik wandelde of achterover leunde. Voornamelijk vlak boven de penis. Deze pijn is in 2 dagen tijd verdwenen en voel nu enkel nog wat trekken in rechterlies. Ik heb de week ervoor een hernia opgelopen in de lage wervelkolom en heb gelezen dat dit wel eens zou kunnen uitstralen naar voor.

    Ook had ik 4-5 dagen later keelpijn. Mijn rechterklier in de hals deed heel weinig pijn en was niet opgezet. Enkel hinder bij duwen of slikken.

    Ook had ik 1 week later een halve dag een temperatuur van 38 graden. Nooit erboven en heeft maar enkele uren geduurd na een heel warme dag. 

    ik heb geen nachtzweet, hoofdpijn of uitslag. Geen braken of misselijkheid. 

    Ik weet dat dit allemaal heel vaag is en dat een week te vroeg is om klachten te hebben vergelijkbaar met accute HIV infectie.

    Toch maak ik me zorgen… Kan iemand me geruststellen ?

    Alvast bedankt

  • Tim

    Ik denk niet dat je je zorgen moet maken. Risico bij oraal contact is klein, je bent ook niet in contact gekomen met lichaamsvocht. Bij de penetratie was je beschermd .

    Klachten treden pas op na 2 weken normaal.