Hiv symptomen

  • yozef

    Beste mensen,

    ik was vorige maand veel vreemdgegaan zowel met vrouwen als transgenders en dit was meestal zonder condoom en elke keer onder invloed van drank en coke, waar ik nu heel veel spijt van heb. Laatste risico contact was op 18juli ondertussen 30 dagen geleden en heb sinds 1 augustus allerlei symptomen dat lijkt op hiv..vermoeidheid, gewrichtspijn (bijna overal) misselijk, lichtjes hoofdpijn dat ook straalt achter mijn ogen, en dik gevoel rond mijn hals. (weet niet of dit te maken heeft met klieren), maandag 15 augustus was ik naar spoed geweest omdat ik mijn klachten niet langer kon verdragen,, de spoedarts heeft me lichamelijk onderzocht en vond niet direct een afwijking, maar na mijn verhaal had ze ook vermoeden van hiv ze hebben me getest op Hiv(test type: Hiv 1/2 duo al/ag) syflis, urine etc,,, Gelukkig waren de uitslagen negatief. is deze voldoende betrouwbaar na 4 weken exact(28 dagen) en ze heeft me ook doorverwezen naar helpcenter Itg in antwerpen om de resultaten te bespreken, ik ben enorm ongerust dat mijn test op week5 of 6 positief wordt. kan er iemand mij gerust stellen. dit wordt allemaal veel te zwaar voormij

  • Sofie

    Hi Yozef,

    Rot dat je in deze stressvolle periode zit, dat zal niet makkelijk zijn. Goed dat je hebt getest, fijn dat ie negatief terug kwam, dit is inderdaad geen 100% zekerheid omdat je officieel wat langer moet wachten. Alleen een test over een paar weken geeft de 100% zekerheid. Mijn grootste advies is dat je met je huidige partner in deze periode geen onveilige sex moet hebben. Mocht alles hopelijk oke zijn dan is mijn tip ook om het de volgende keren veilig te doen. 

    Sterkte met het wachten op de volgende test.