Mijn verhaal mbt tot mogelijke overdracht
Ik stond te wachten op het toiletten in een kroeg en een man komt uit het toilet en viel voor mijn voeten op de grond. Hij had wat te veel gedronken.
Ik help hem overeind (geef hem een hand, deze was best nat/slijmerig.en ga daarna plassen. (Zonder eerst mijn handen te wassens)stom/stom! Had zelf ook een glaasje op. Toen ik mijn handen ging wassen na het toilet bezoek zag ik dat ik bloed op mijn handen had, ik zelf had geen wonden aan mijn handen. Ik dacht er niet zo bij na totdat ik een paar dagen later dat voorval vertelde aan wat vrienden. Zij vertelde mij dat als je met bloed aan het slijmvlies van je penis komt je mogelijk een klein risico hebt gelopen. Voorzover ik weet had ik geen beschadiging aan mijn penis.
Wat ik begrijp uit alle post is de kans op een mogelijke infectie van hiv erg klein , maar ik heb mijn eikel wel aangeraakt:-(
Stel nou ,nogmaals ik geloof dat de kans dat ik iets heb opgelopen zeer klein is, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Stel dat ik iets zou hebben opgelopen(hiv) De dag na dit voorval heb ik seks gehad met mijn vriendin(zonder condoom) niet klaargekomen (coitus interuptus) zou ik haar hebben kunnen infecteren. Sinds dat ik het idee heb dat ik een kleine kans heb vrijen we met condoom.
Thnx Willem