HIV, John aub antwoord!!

  • Frank

    Beste John,

    Een paar vragen.

    1)Heb me afgelopen paar maanden laten aftrekken door raam-prostituee`s. Heb ik risico (hoe klein ook..) gelopen op HIV?

    2) Ik ben vreselijk bang en druf me niet te laten testen…hoe pak ik dit aan?

    3) Aftrekken ging soms met, soms zonder condoom. Kan ik HIV hebben opgelopen toen ze het condoom ombrachten?

    4)Ik slaap slecht en eet al een paar weken slecht. De sia info lijn zegt dat ik geen risico heb gelopen, maar ik kan dit maar moeilijk geloven. Ben ik die uitzondering die HIV heeft opgelopen door vaginaal vocht wat bij het aftrekken op mijn penis is gekomen?

    John, help me aub.

    Groeten,

    Frank

  • Frank

    Hoi John,

    aanvulling:

    Kan ik één van de zeldzame mensen zijn die door aftrekken toch HIV kan hebben opgelopen? Zeker omdat ik me heb laten aftrekken door prosituee`s..

    Gr. Frank

  • John.

    dag Frank.

    1.) Nee.

    2.) Testen op hiv is niet nodig n.a.v. wat je beschrijft. Wil je toch, doe een sneltest:

    http://www.hivnet.org/downloads/pdf/sneltestlocaties_2.pdf

    3.) Nee.

    4.) Nee, tenzij je ze je met bloedende handen heeft afgetrokken. Zou iets (menstruatie)bloed vermengd zijn geweest met vaginaalvocht aan haar handen, dan is dat bij laten aftrekken ook geen risico.

    Feel better.

    Groeten John.

  • ap

    Hoe is het afgelopen.?

    Heb bijna hetzelfde meegemaakt.

    5 weken terug wou ik me ook laten trekken door een prostituee.

    Ze gebruikte 2 vingers omdat me penis nog slap was die wou niet stijg worden dus hield ze na een halve minutje op.

    verder zagen haar handen er schoon uit en ze voelde niet nat aan ofwat dan ook.

    We hadden van te voren 10 minuten gepraat en ondertussen heeft ze met haar telefoon gebruikt en haar kleren uitgedaan.

    Verder hebbe we niks gedaan het bleef dus bij die poging tot aftrekken.

    Heb me ondertussen afgelopen maand al 2 keer op soa testen maar die waren allebei negatief.

    Maak me nu alleen nog maar grote zorgen om hiv.

    Hoe is het bij jou afgelopen.?

    hopelijk krijg ik zo snel mogelijk antwoord.

  • Martijn

    Nee, (wederzijdse) masturbatie is geen hiv-risico. Ook niet met nog wat vaginaal vocht aan haar handen.

    Dit soort handelingen is allemaal vrij onschuldig.

    Martijn

  • ap

    Bedankt Martijn voor je reactie: Fijn om te horen dat lucht weer wat op.

    Ik heb al meerdere keren gehoord dat mastrubatie geen risico levert maar ik heb angst problemen en smetvrees.

    vandaar ook dat ik me al 2 keer hebben laten test afgelopen maand. gelukkig negatief.

    Ik ga over 2 maanden nog een keer laten testen.

    En dan hoop is nog negatief te zijn op alles.

    Dan pak ik me leven weer op want ik leef nu als een zombie.

    Heb nog nooit sex gehad ben nog maagd

    Dit is was me eerste sexuele poging maar me penis werd dus niet stijf.

    Is het de moeite waard nog eens een test te gaan doen.? of heb ik totaal geen risico gelopen door 2 vingers.

  • ap

    Martijn of John

    weten jullie nog adressen in belgie waar ik nu terrecht kan voor een duo test.

    ik ben nog steeds vreselijk bang vanaf volgende week zijn er 6 weken voorbij.

    ik wil graag de duo test laten doen want ik kan niet meer leven in deze angst.

    ik hoop op een reactie.

    alvast heel erg bedankt.

  • Martijn

    Je hoeft je ab-so-luut NIET te laten testen, je hebt geen enkel risico gelopen!

    Duo-test is bovendien niet nodig, zelfs als je wel risico had gelopen, een gewone antistoffentest zoals hier in Nederland

    na 6 weken negatief is al meer dan 99% betrouwbaar.

    Ik denk dat je meer stress hebt vanwege eerste seksuele ervaring.

    Je moet het uit je hoofd zetten. Het is absoluut niet waard om hier over te tobben.

    Meer heb ik er ook niet over te zeggen. Ga iets leuks doen.

    Martijn

  • RRRR

    Erg vervelend zo te lezen dat je zo bang bent, maar denk eens aan de mensen die hier komen die echt een risico hebben gelopen… Die vinden dit niet leuk om te lezen!

  • ap

    Heey RRRR

    Ik bedoel het niet verkeerd ik verkeer ok in angst omdat ik klachten heb sinds ik afgetrokken ben.

    Ik kwam ook maar mijn geruststelling halen bij john en martijn.

    Ik hoop dat u hiervoor ook wat begrip voor kunt tonen.

    Excuses aan de mensen met een hoger risico.