Jongens jullie moeten me echt helpen, wat ik nu wil zeggen kan ik echt met bijna niemand delen, of ze lachen mij uit of ze denken dat ik gek ben, maar ik wil alleen hulp en advies van jullie. Ik zal eerste mijn verhaal uitleggen:
Ik heb onveilig gevreeën met een jongen die heellllllllll veel afwisselende contacten heeft gehad, ik heb van hem Chlamydia gekregen, daarvoor had ik van de arts van GGD antibiotica gekregen, zoals jullie allemaal weten moet je ook bloed laten prikken en gelukkig was alles goed. Ik was heel erg bezorgd over me HIV test. Ik had de Soa test 5 weken na onveilige seks gedaan en daarom maakte ik me nog zorgen dat de test niet betrouwbaar zou zijn, vervolgens ben ik weer 6 weken later de hiv test opnieuw laten doen, dus 11 weken na het onveilige sexuele contact en het was gelukkig weer negatief. 6 maanden later wou ik voor de zekerheid gaan kijken of ik van Chlamydia helemaal genezen ben en zo kon ik ook nog een keer een Hiv test laten doen om 100% zeker van te zijn. Maar mijn probleem is dat ik het niet vertrouw, ben heel erg BANG van HIV en ik kan nu bijna niks aanraken. Ik was me handen heel vaak en maak me enorm veel zorgen over alles. Soms denk ik ook dat ik het heb terwijl ik een test heb laten doen en deze negatief was, het klopt gewoon iets niet meer met mij als ik iets aanraak dan ga ik kijken of er geen bloed op zit, ik denk steeds dat me test positief is en dat de artsen het verkeerd hebben gedaan of mij verkeerd door gegeven, de gevoelens die ik nu heb doen me echt pijn, ik heb geen normale leven meer. Ik denk steeds dat de naald die de arts voor bloedafname heeft gebruikt besmet was met HIV. Ik weet echtttttttttt niet meer wat ik moet doen, ik wil van deze gedachten af komen en me weer normaal voelen en normaal kunnen leven. Help me AUB en zeg wat ik hieraan moet doen.