hallo,
ik heb een vraag. Ik heb 3 maanden terug seksueel contact gehad alles veilig gedaan tot dat ik zag dat er een scheur in me condoom zat. we hebben echt uren zitten genieten maar hadden het niet in de gaten dat er een scheur in zat. Toen ik het scheurtje zag ben ik er onmiddelijk mee gestopt en me partner zei tegen mij dat ze was geopereerd aan haar vagina en dat er iets is weg gehaald wat er is weg geahaald weet ik niet meer.dus dat ze niet zwanger kon raken. ik heb nu geen contact met haar. maar na ongeveer 2 maanden kreeg ik jeuk op me hele lichaam en vooral op me armen en benen. ik ben toen naar de dokter geweest en die heeft gezegd dat het allergie was heb daarvoor zalf en pillen gekregen. het is niet egt voorbij af en toe krijg ik nog jeuk. daarna na ongeveer 2 weken kreeg ik witte vlekjes aan de binnenkant van me wangen die je los kan bijten ben hiervoor niet naar de dokter geweest omdat ik dit wel vaker heb gehad. en nu opeens een zware keelonsteking en koorts van 38graden bij me amandelen kan je zien dat ze flink zijn ontstoken en dit alleen aan de linker kant. de pijn trekt tot aan me oor en heb hier ook last van. ik ben hiervoor naar de dokter geweest en heb hier voor een antibiotica kuur gekregen van 21 stuks 3 maal per dag (ben er nog steeds me bezig)koorts was inmiddels na een dag weg.alleen zweet ik overdag en vooral tijdens me slaap. ik denk dat dit bijwerkingen zijn van de antibiotica. en nu dat ik op internet een beetje aan het googlen ben over antibiotica en hiv symptomen schiet het me binnen of ik in aanmerking kom met dit ziekte. ik heb het nog niet aan me huisarts kunnen vertellen omdat ik er totaal niet aan heb zitten denken. ben nu echt bang…..