Info gevraagd over HIV symptomen

  • jmi17

    Best eens naar de huisarts trekken met je verhaal dan.

    Jmi17

  • pete

    Paar weken geleden onveilige seks gehad. Na 2 weken snipverkouden en hoofd-/ keelpijn. Kan dit symptoom van besmetting zijn? Staan veel verschillende dingen op internet.

  • jmi17

    Dat is te vlug om aan hiv te denken. Wat heb je juist meegemaakt?

    Jmi17

  • Anton

    Hallo

    Ik heb ongeveer 2 maanden terug onveilig seks gehad met een arubaanse vrouw. Ik heb mij vandaag laten testen als resultaat hiv negatief.. Toch baart het mij zorgen want een dag later ben ik goed ziek geworden met een onwijs zere keel en hitte aanvallen. Ik lees toevallig dat na 2 maanden dat mogelijk optreed waardoor ik mij toch zorgen over maak dat ondanks het negatiefe testuitslag het toch opgelopen te hebben.

    Anton

  • Maja

    Hoi ik heb een vraag ik heb 2 weken ge leden sex gehad zonder condoom nu heb ik last van lichte  keelpijn al een paar dagen en bent niet ziek ik maak mij zorgen dat ik hiv opgelopen heb

  • Kim

    Hallo, 

    Ik zal vast hard veroordeeld worden en dat snap ik ook wel, want ik veroordeel mezelf ook. Maar geloof mij dat ik dit niet voor me lol heb gedaan, maar echt alleen om een deurwaarder te voorkomen.

    2 weken geleden heb ik betaalde sex gehad met een man. Ja eigenlijk ben ik dus gewoon een hoer. Ik weet het en geloof me ik vind het vreselijk. Ik voel me zo vies, maar ik ben sinds kort alleenstaande moeder van 2 kinderen en het lukt gewoon niet om de rekeningen te betalen. Ik heb een zoon van 4 en een dochter van 3 maanden en tijdens de zwangerschap is mijn man er vandoor gegaan met een ander. 

     Uiteraard doe ik alles met condoom, maar het condoom is gescheurd. 

    Nu ben ik bang dat ik iets opgelopen heb. Mijn grootste angst is hiv. 

    Ik heb opeens ook allemaal rare dingetjes… ik heb een pijnlijk plekje op mn tong. Voelt als een soort zweertje, maar ik zie niks. Ik ben moe. Heb gevoel van gespannen schouders. Vaak koud. Diarree en lichte keelpijn. Me lip scheurd elke x en nu vanavond opeens hele erge hoofdpijn. Nu rook ik ook weer als een stekker door de stress…

    Ik ben ook bij de huisarts geweest en mag van haar pas over 3 maanden alles testen. Zolang in onzekerheid trek ik niet hoor. 

    Is er iemand die mij advies kan geven over wat te doen.? Soa test uiteraard maar ik word gek geloof ik..

    Ik hoop dat hier nog iemand actief is.

    Ik ben een vrouw en heb vaginaal contact gehad. Wel met condoom, maar die scheurde.

  • John

    Beste John,

    ik heb een avontuur met anale toys gehad en aftrekken. De toys zijn iig niet op dat moment gedeeld.

    Sindsdien heb ik maag darm klachten en na zo'n 6 weken een heftige verkoudheid met ontstoken oog en paar dagen keelpijn. De maag darm klachten heb ik na 10 weken nog. Ik zit in twijfel of ik een test moet doen. Daarbij heb ik ook doorlopend wat spier en gewrichtspijntjes. Graag hoor ik je bevindingen.