Van candida hoef je niet bang te zijn, dat is perfect behandelbaar.
En bovendien loop je het niet noodzakelijk op door seksueel contact, dus niets om je over te schamen.
Grtz,
Jmi17
vera Schreef:
——————————————————-
> hey
>
> ik heb orale seks gehad met mijn vriend hij
> vertelde mij dat hij geen soa of iets had. ik ben
> er dus vanuit gegaan dat hij ook echt niks had.
> Toen ik hem gepijpt had kwam er drie dagen later
> nogal waterig bloed uit me en had ook pijn in de
> onderbuik. ik had al gedacht aan een soa. 2
> weekjes later ongeveer had ik erg veel last van
> gewichtsverlies en sindsdien ga ik elke dag op de
> weegschaal staan om te kijken of ik niet meer
> afval. Ook had ik al last van een schilverige
> droge huid. Nu ik er ook nog is keelpijn en een
> beslagen tong bij heb word ik helemaal gek van me
> zelf en kan niet eens normaal meer leven. Ik ben
> aan de ene kant heel erg bang dat ik HIV heb,
> zeker omdat ik er nu ook nog keelpijn bij heb.
> Maar aan de andere kant zou het ook stress kunnen
> zijn, vanwege school en soms dingen die thuis
> gebeuren.
>
> iemand tips of weet iemand dat dit geen HIV kan
> betekenen?
> mailen kan ook veersss@live.nl
>
> xxx vera een 14 jarig meisje
Hoi Vera, ga naar je huisaarts en vraag hem om een verwijzing naar het ziekenhuis en laat daar bloedprikken , met 2 of 3 dagen krijg je de uitslag. Hoe raar het ook klinkt maar het is beter om op tijd te weten als je wat hebt want als de behandeling op tijd begint kun je heel wat jaren langer leven. Ik ga er van uit dat je niets hebt.. en als je niks hebt, haal nooit meer in je hoofd om het zo maar met iemand te doen ! Heb elkaar eerst lief, kies voor elkaar , laat je allebei testen, neem elkaar tot man en vrouw en duik dan pas lekker de bed in , jouw schrik moet wel een les voor de toekomst zijn
Groeten en sterkte,
Baroech
Beste,
Bedankt voor je post op dit forum.
Ook ik heb 3 maanden terug dronken een Prostitué bezocht waarbij tijdens de sex de condoom er even afgegleden was, een seconde of 10.
Ik maakte me hier nadien al zorgen over en na een paar weken kreeg ik klachten als vermoeidheid, misselijkheid etc. Toen ben ik gaan googelen op hiv symptomen en was ik al snel overtuig dat ik het had. Stress nam toe met klachten als keelpijn, zweethanden, koude voeten, koude handen, rillingen. Achteraf toe te wijten aan stress want vandaag de moed verzameld en een sneltest in het ziekenhuis laten doen, niks aan de hand! Ik ben zo opgelucht dat wil je niet weten :-))!!
Grt. Tim
hey
het is is voor mij alleen heel moeilijk om ongezien van ouderlijk toezicht bij de huisarts te komen en als ik dan medicatie nodig zou hebben dan komt dat op de verzekering van mijn ouders te recht die er dan als nog achter komen
GGD is ook moeilijk omdat het op afspraak moet en ik niet altijd weet wanneer ik ‘buiten’ mag/kan van mijn ouders
Maar dit is inderdaad wel een goede les voor mij. Zeker nu ik heel veel spijt heb dat ik het gedaan heb.
greetss vera
@ Tim: ook een soa test laten uitvoeren al?
@ Vera: check je ongewenste mails eens? Als je daar niets vind, dan post ik het hier wel. Candida komt wel voor bij hiv-patiënten met een verzwakte weerstand, maar dan veel meer bij mensen die al in een verder stadium zitten.
Je kan natuurlijk ook altijd vragen dat je vriend zich 3 maanden na het contact eens laat testen op zowel hiv als soa's. Of met een duo-test voor hiv na 6 weken al, al laat je dan om officiële redenen best nog eens testen op 3 maanden. Soa's kan hij al eens laten testen, met uitzondering van syfilis en hepatitis B want daarvoor moet je ook 3 maanden wachten. Als dat allemaal negatief is, dan hoef jij je ook niet te laten testen.
Grtz,
Jmi17
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?