Wie kan mij helpen?
7 weken geleden heb ik (voor de laatste keer) onbeschermde sex gehad met een prostituee.
Daarvoor ben ik er ook 2 keer geweest, en dat is nu 8 en 9 weken geleden.
Maar na de laatste keer kreeg ik na 3 dagen een irritant gevoel aan mijn penis.
Het begon te jeuken, en ik kreeg enkele rode plekjes op mijn eikel.
Ik ben toen gelijk naar de huisarts gegaan, en hij heeft mijn bloed getest op mogelijke SOA's en HIV.
Er kwam naar voren dat ik een darmbacterie had opgelopen. Verder was er niets uit het bloedonderzoek te herleiden.
Voor de irritatie aan mijn eikel heb ik toen een zalf gekregen genaamd Miconazol. Na een paar dagen kreeg ik hier nog meer uitslag van op mijn eikel.
Daarna heeft de arts het zelfde recept voorgeschreven zonder parrafine, en na het gebruik van deze creme verminderen de klachten.
Maar daarna begonnen mijn klachten pas echt: ik werd/word elke nacht zwetend wakker, mijn nek is stijf (al 6 weken), ik val zomaar in slaap, ik heb 8 dagen waterige diarree gehad (de ontlasting is nu al weer een week normaal), ik ben kortademig, voel pijn op de borst en tijdens het inademen.
Verder krijg ik witte plekjes op het tandvlees (op het bovenste gedeelte van het tandvlees). Kunnen dit ook symthomen zijn van een HIV-besmetting?
Nu heb ik na 6 weken wederom een HIV-test laten doen, en deze was negatief.
4 weken geleden heb ik voor het laats sex gehad met mijn partner/vrouw (en daarvoor was het 6 weken terug).
Gelijk de dag daarna was mijn eikel ontzettend rood, en zater er allemaal kleine bultjes op de eikel.
En vanaf afgelopen donderdag (het is nu zondag) heeft zij hoge koorts (38.5C - 39C) en is ze misselijk en beroerd.
Wie kan mij iets meer vertellen over mijn eigen status/situatie, en is het mogelijk dat ik mijn eigen partner nu ook nog heb besmet?
En wie kan mij vertellen hoe snel een besmet HIV-persoon HIV over kan brengen op een ander persoon.
Is dit al mogelijk gelijk nadat je eventueel zelf besmet bent geworden (dus gelijk vanaf dag 1 van mijn eigen eventuele besmetting)?
Of zit hier nog een bepaalde overgangsperiode tussen?