Huh??? Waarom zou ze met een steriele naald eerst in een vies afvalbakje gaan roeren? Daar zijn protocollen voor toch? Maar gefeliciteerd met je goeie uitslag!
Ja ze deed niet netjes, ze hield hem erin toen ze het kapje weggooide. roeren is een groot woord maar ze kwam er wel in en dat staat me helemaal niet aan….
volgens de mensen die er werken en de huisarts enzo kun je er geen aids van krijgen omdat het een te kleine hoeveelheid is en bovendien al ingedroogd, maar het zit mij helemaal niet lekker
Ik weet ook niet wie ik moet geloven, mezelf of al die anderen.
ik heb die week dat het gebeurde de huisarts, de huisartsenpost, alle ziekenhuizen hier gebeld en ben zelfs op de spoedeisende hulp geweest.
Die zeiden dat er geen risico was omdat als zij met die naald die bloedspetters had geraakt het een te kleine hoeveelheid bloed was aan de naald en dat dat bloed al enigszins ingedroogd zou zijn geweest. Ik geloof daar helemaal niks van, het is toch bloed dat er aan komt en dan rechtstreeks in je ader gespoten wordt?! Meest riskante wat er kan zijn…. saltro zelf heeft wel een test aangeboden over drie maanden maar daar hoor ik nu ook niks meer van of het door gaat. Ze zeiden wel dat er geen risico was maar dat ze om te compenseren een test wilden doen… weer drie maanden in spanning terwijl ik hoopte er nu klaar mee te zijn. ik word echt gek!
Het is makkelijk om te zeggen dat t geen kwaad kan als het jezelf niet betreft… Denk niet dat ze zichzelf zouden prikken met een naald die ze eerst in dat bakje stopten. Raar verhaal hoor. Kan je niet een sneltest doen? Dan hoef je maar 6 weken ofzo te wachten…? Ik heb een reguliere bloedtest laten doen en daar waren ze erg steriel en legden ze me ook uit en lieten zien wat ze deden. Ook bij mijn sneltest (prik in vinger) vertelde ze dat ze nu een nieuw naaldje pakte en dat ze hem openmaakte en na gebruik in de vieze emmer stopte. Ik vond dat erg prettig en zou inderdaad erg boos zijn als het gebeurd zou zijn zoals jij vertelt. Het zal heus meevallen maar ik begrijp je angst en spanning. Kan je geen klachtenbrief schrijven? Er zijn protocollen voor hoe je iemand moet prikken. En daar staat heus niet in dat je met schone naald richting afvalbak moet. Sterkte
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?