Negatieve duo-test na 10 weken is 100% betrouwbaar, ongeacht wat voor risico het contact was. Laat het dus achter je en blijf er niet over tobben.
Omdat Kenner enkel aan hiv denkt, terwijl er nog andere seksueel overdraagbare aandoeningen bestaan ook.
En hepatitis B en syfilis test je nu eenmaal best pas na 3 maanden. Op zich heeft hepatitis B nog een langere vensterperiode, maar 3 maanden is voldoende.
Voorvocht en een tandvleesontsteking vormen geen probleem, tenzij de ontsteking echt extreem is. Dat heb ik wellicht bij de andere topics ook gezegd net zoals John.
Extreem wil zeggen: je mond hangt zowat vol bloed. Je gaat dan echt geen zin hebben in seks tenzij je daarop kickt natuurlijk of niet nuchter bent
John heeft eerder op dit forum ook al aangegeven dat er enkel een gevaar is wanneer er een grote hoeveelheid bloed aan te pas komt.
Als er op het moment van het contact geen bloed te zien is, zou ik me al geen zorgen maken over hiv.
De kans op soa's zal wel groter zijn bij een ontsteking en gezond is het niet als er voorvocht mee in contact komt, maar voor hiv is er dus nauwelijks gevaar op dat moment.
Jmi17
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?