Hoi…
Ik herken me echt zo erg in jullie, fijn dat ik niet de enige ben met de angst en paniek wat opeens zo erg toeslaat dat ik mezelf wel wat aan wil doen of iig heel hard wil schreeuwen en huilen en 100 keer de bevestiging dat t niet kan…
Vanaf m'n 17e al bang en enorme focus op hiv. Aantal keren laten testen en altijd niks aan de hand.. Nooit meer zou ik onbeschermde sex hebben..
Jammer de bammer 6 dagen geleden toch een meisje oraal bevredigd…
Het duurde 10 min schat ik en ze was niet ongesteld en ik geen duidelijke wondjes in m'n mond al had ik 1,5 dag later wel last van m'n keel… Toen ik in m'n keel keek zag ik helemaal achteraan een beetje rood…tijdens de sex met haar had ik absoluut nog geen keelpijn, maar misschien zat dat plekje er al wel..?
Ik dacht meteen aan gonnoroe in de keel maar moest van mezelf toch weer hiv symptomen googlen… Terwijl ik weet dat ik er helemaal van ga flippen.
En ja hoor, ik heb stijve nek, koude rillingen en kriebelhoest af en toe.
Ik heb zo'n onwijze angst… Ik lees hier alles over pijpen, maar hoe zit het met beffen..?
Meisje heeft afgelopen half jaar 4 bloedonderzoeken gehad omdat ze moe was, maar ook wat steken in haar buik. Eerste bloedonderzoek kwam eruit te weinig ijzer, 2e te weinig vitamines…. Verder kwam er nooit wat uit en zij weet ook niet of ze specifiek ook op hiv hebben gezocht maar ze weet wel dat ze heel veel onderzocht hebben, zelfs soorten kanker.. Niks had ze. Later bleek dat ze een buikinfectie handvat het duiken en zwemmen ergens waar die bacterie veel voorkomt. Heeft 6 weken antibiotica hiervoor gehad en moet deze nog een week slikken. Nu vraag ik me af, kan dat hiv erdoor heen glippen met 4 uitgebreide bloedtesten? En stel ze heeft hiv…. Heb ik echt kans erop?
Ik doe dit echt nooit meer… Voel me zo stom en lamgeslagen. Ik ben moeder van het liefste kind van de hele wereld en moet er gewoon niet aan denken dat ik hiv nu heb…
Ze heeft zich gisteren laten testen trouwens, dus nu nog 13 dagen in spanning…
Kan iemand me geruststellen…? Ik weet t niet meer en leef van Google moment naar Google moment…