Jmi17,
Niet,? Braken en gewichtsverlies staan toch in dat rijtje?
Je geeft aan dat je risico was; pijpen (zonder condoom en zonder klaarkomen). Geen idee of je gepijpt werd of dat jij iemand pijpte. Dit kan ik niet opmaken vanuit je schrijven.
Enkele feiten:
Gepijpt worden: theoretisch risico, geen enkele HIV infectie bekend op deze manier (wereldwijd). Daardoor ook onwaarschijnlijk, zo niet onmogelijk. Dit onderstrepen de meeste HIV-deskundigen wereldwijd. Zelfs als de pijper een klein beetje bloed in de mond had, is HIV moeilijk over te dragen.
Zelf gepijpt: Enkel risico bij klaarkomen in de mond.
Zoals je ziet heb je geen risico gelopen! Ga je richten op iets leukers i.p.v. te stressen.
Voor de onderbouwing kijk hier: http://smartsexresource.com/sites/default/files/Oral-Sex-Table-v3.png
Theoretisch gezien; onwaarschijnlijk, laag risico.
Werkelijk; nihil risico.
Je risico, althans voor zover aanwezig, is 3 maanden geleden. Lijkt me een prima moment om te testen conform de internationale richtlijnen. Mocht je nogmaals een risico hebben gelopen (althans voor zover aanwezig) testen op of na 6 weken met DUO-test voor 99% zekerheid.
Jij bent verantwoordelijk voor je eigen gezondheid, dit kun je niet laten afhangen van ‘zijn’ test. Uiteraard is zijn test een goede indicatie, vooral met het ‘risico’ dat je hebt gelopen. Voor je eigen geruststelling zou ik een test adviseren, met dit voorval geloof ik 100% dat deze negatief zal zijn. Nogmaals, het is jouw gezondheid (ook de stress). Laat dit niet afhangen van een ander zijn test, maar neem een test om jezelf gerust te stellen. Je zult anders blijven twijfelen en dat is zeker niet goed.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?