symptomen

• jmi17

Als je echt wil weten of je ontsteking een risico kan gevormd hebben, zal je dit moeten tonen/vragen aan je tandarts.

Maar als de ontsteking niet gekenmerkt wordt door algemeen bloed of etter,… in de mond hoef je je geen zorgen te maken over hiv.

• anoniempje

Jmi17,

Etter sowieso nooit gehad. Bloed alleen bij tandenpoetsen en heel af en toe gehad bij het eten van iets hards. Maar niet spontaan (en sowieso niet gehad op moment van de date)

• anoniempje

Jmi17,

Las hier op het forum onder topic “voorvocht hiv” een uitleg van John, die noemt naast bloed en de ontsteking ook zaken als de langerhanscellen die hiv kunnen faciliteren. Maar dat kan alleen bij bloed en etter dan?

• jmi17

Jou klachten lijken me geen ingangspoort voor hiv.

• anoniempje

En daarmee bedoel je precies?

• jmi17

Dat je geen hiv hebt opgelopen.

• anoniempje

Op basis van de symptomen? Ik ben me bewust van het kleine risico van voorvocht in de mond ondanks tandvleesontsteking. Maar deze symptomen zijn niet van een acute hiv infectie zeg je?

• jmi17

Je hebt er geen symptomen van en ook geen risico gelopen, laat het rusten.

• anoniempje

Ok,

Dus gewichtsverlies, 1 nacht overgeven en vermoeid kunnen samen niet als symptoom worden gezien? Dacht na alle informatie die ik had gelezen dat het voorvocht contact toch ineens voor risico had gezorgd.

• anoniempje

Jmi17,

Ik had ook gelezen dat een beetje schuim op de urine kan komen door bijvoorbeeld een hiv infectie. Als ik daar last van heb toch zorgen maken?