sinds ik ik deze site gevonden op intenet ik kijk 24 uur naa alles hier .laten wij hopen dat wij niks hebben meer niet dat zou een groot lees zijn voor iedreen
heel erg bedankt voor je reactie martijn dus hiv snel test is betruwbaar dat was een snel test met ik weet niet hoe dat heet zelftest of zo maar goed na 7 weken negative ik ga over 5 weken nog een keer testen als negative is dan is echt opluchting ik laat je wel weten over mij uitslag als negative is dan wel ik je badanken wel ik je zien je hebt mij echt geholpen martijn 8 weken zo veel gestreest dat zou iedreen doen denk ik .maar goed ik ga wel van uit dat ik niks hebt je hoort nog van mij Matijn heel erg bedankt van alles
sorry martijn ik zou mij verhaal nog een keer uitleggen ik ben vandag naar mij huisarts geweest van hem moest ik naar ggd in ggd ik weet niet hoe de test heet gewoon prijke in je vinger en over 5 minuten kan je wel zien ik weet niet hoe dat heet ik denk zelftest of zo als twee streepje is dan is + als een sterpje is dan is _ negative ik weet niet hoe beruwbaar is de test na 7 weken risicocontact ik heb wel gevraagd warrom op zo manier testen warrom niet gewoon in lab ze hebben gezegt dat is een snel test binnen 5 minuten de uitslag ik weet niet hoe betruwbaar is de test kan je nog een reageren aub sorry dat ik je zo vaak lastig valt .groetjes payman
Ook ik maak me erg ongerust of ik met HIV besmet ben.
6 weken geleden heb ik sex gehad met een jongen. Hij heef een half jaar in Curacao en Colombia gewoond en heeft daar nogal veel sex gehad.
Ik heb een condoom gebruikt, maar op een gegeven moment kwamen we er achter dat het condoom in mijn vagina was blijven zitten. Hij is niet klaargekomen, dus geen sperma in mijn vagina.
Ook heb ik hem oraal bevredigt, waarbij ook geen sperma in mijn mond is gekomen.
Ik had hem gevraagd of hij onveilige sex heeft gehad, hij ontkende dit. Echter een week later belt hij me op om te vertellen dat hij besmet is met chlamydia. Ik ben toen naar mijn huisarts gegaan en heb 2 antibioticapillen gekregen. De huisarts vond het niet nodig, want hij zei dat de kans op besmetting heel klein is. Maar omdat ik nogal in paniek was en erg bang, heb ik op aandringen toch de kuur meteen gekregen. Dus zonder test.
Nu ben ik doodsbang dat ik met HIV besmet ben. Ook omdat ik op internet lees dat op de Caribien heel veel HIV voorkomt.
Het liefst zou ik me deze week al laten testen, maar dan kan ik het nog niet met zekerheid weten. Ik moet dus minimaal 11 weken wachten begrijp ik uit jullie berichten. Volgens mijn huisarts kun je tegenwoordig al binnen een paar weken HIV test laten doen. Echter volgens de soalijn kan dit toch echt pas na 3 maanden met zekerheid gezegd worden. Ik laat me testen in het streekziekenhuis.
Graag jullie advies, want ik wordt gek van het gepieker!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?