Hiv test na 6 weken?

• ababn

hi payman,

maak je niet gek en wees niet bang, ban worden is heel slecht voor je gezondheid.

wanner was je risicocontact?

waarom heb je niet een sneltest laten doen bij ggd 1 week wachten bezorgt je veel spanning.

heel veel sterkte jonge,

komt goed je heeb t niks

• payman

hi aban ik heb voerge week een snel test gedaan bij ggd drupeltje bloed op zo een papiertje na paar minuten uitslag een streepje negative na 7 weken risico contact.vandag ging ik naar huisarts voor test naar ziekenhuis volgeden week krijg ik de uitslag ik ben dood bang mag ik je msn ik wil praten ik word gek thuis .

• payman ik je naam per ongeluk

sorry

• ababn

hi payman,

nuennu@live.nl

kom op msn.

• payman. hi Martin

hi Martin ik heb woesdag bloed laten prikken in ziekenhuis uitslag is vandag binnen negative mij huisarts heeft ziekenhuis gebelde ze hebben gezecht tegenwordig kunnen ze binnen 10 dagen zien als + is .mij huisarts zegt dat ik moet 100% procent van uit gaan dat ik het niet hebt .dat is wel goed nieuws maar ik laat mij nog een keer testen na 4 weken .ik ben wel opgelucht.heel erg bedankt van je stuen martin

• payman_HI Martijn

truwens deze test was na ongeveer 9 weken .

• Martijn

Ja, je kan er gerust vanuit gaan dat je het dan niet hebt. Proficiat.

• payman

heel erg bedankt martijn voor de zekerhied doe ik nog een test na 4 weken .

• payman

dus moet ik van uit gaan dat ik het niet hebt ik ben wel een beetje opgelucht na 9 weken nefative dus moet ik het van mij af zitten toch martijn.

• Martijn

Ja, zet het uit je hoofd en ga iets leuks doen. Ontspan.

Je moet er niet mee bezig blijven.

Voor je eigen gemoedsrust kan je op 12 weken nog eens testen, maar is eigenlijk niet eens nodig.

Fijn weekend.

martijn