symptomen

• I

Jmi17,

Ik meen gelezen te hebben bij diverse berichten op dit forum afkomstig van jou en John dat voorvocht wel degelijk een risico kan zijn bij oa tandvlees ontsteking in de mond. Ook zonder bloed. Hoe zit het nu precies?

• jmi17

Enkel bij een grote ontsteking waarbij het tandvlees enorm bloedt.

Jmi17

• l

Oke,

Dus op moment van de date/handeling geen bloed bij zit dan is het eigenlijk al niet mogelijk?

• anoniempje

Ongeacht het contact, kun je dan iets merken aan symptomen?

Bijvoorbeeld alleen vermoeid zijn, veel gapen en wat gewichtsverlies. Kunnen dat symptomen zijn?

• jmi17

Dat zouden symptomen kunnen zijn, maar dat hoeft niet per se.

Laat, in het geval van een onveilig contact, je eens testen op hiv en soa's na 3 maanden en hou het in tussentijd veilig.

Jmi17

• anoniempje

Oke, even schrikken dit..

En dat gewichtsverlies dat stopt na week of 8 weer en dan ga je weer aankomen of op gewicht blijven?

• jmi17

Maar ik ken je situatie helemaal niet hé.

Die symptomen kunnen starten 2 à 4 weken na het contact en moeten dan een tijdje aanhouden. Ik spreek over enkele weken.

Gewichtverlies stopt dan wel, maar of je gewicht bijkomt hangt eerder af van hoe je leeft op dat moment (beweging, voeding,…).

Jmi17

• anoniempje

Onveilige orale sex

Heb verder geen klachten gehad. Geen koorts, uitslag etc. Maar wel veel gapen (weet niet hoe de vermoeidheid zich dan moet uitten) De gewichtsverlies is wel over een paar weken geweest en gaat om een pasr kilo.

• anoniempje

Jmi17,

Ik zie overigens wel dat je bij soortgelijke symptomen op begin van dit onderwerp aangeeft dat “het niet op hiv doet lijken”

• jmi17

Enkel het gewichtsverlies kan ermee te maken hebben.

Maar als alleenstaand symptoom kan het niet.

Vertel eens wat meer over het contact, want mogelijks loop je geen risico op hiv.

Jmi17